Schuurbrand Bazel+ FOTO'S

Auteur Topic: Schuurbrand Bazel+ FOTO'S  (gelezen 2176 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Karim

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 5 november 2005, 08:33:09
- is het standaard dat er in België met zoveel voertuigen wordt uitgerukt naar een brand?

Ligt zoals Mario al zegt helemaal aan het korps.

Maar ik sta soms ook wel 's te kijken wat er allemaal uitrukt.
Krijg je bijv. de melding auto tegen paal, auto staat in brand maar de inzittende zijn er al uit en zitten op veilige afstand.
Dus wij ter plaatse, en uiteraard werd de brandweer ook geallermeerd.
Maar als je dan 3 van die grote dingen ziet aankomen (o.a. ts en hv) en ook nog 'n autoladder dan vraag je jezelf inderdaad wel 's af of dat misschien niet 'n beetje te veel van het goede is....  ::)


Karim

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 5 november 2005, 08:34:27
Ik zal in de toekomst die ambulancier een blauw oog slagen omdat hij mij weigerd om mij door te laten.

Dan kan je een inzet zien van de politie.

Mvg,

.... zei het ventje van 16  ::)

En 'k denk niet dat we dan veel politiefoto's te zien krijgen, 't fotografeerd vast niet zo makkelijk als je achterin zo'n politiebusje gezet wordt....


GH

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 5 november 2005, 22:56:41
Als er geen ruimte is om er verkeer door te laten lijkt het mij best om net tegen te houden dan dat ze in een gracht liggen...

Slangenbruggen kennen wij, maar wordt niet ongeloofelijk veel toegepast. Het was in dit geval ook niet echt nodig.

Het aantal voertuigen valt van korps tot korps af. Sommige willen liever te veel beschikbaar materiaal dan te weinig. Sommoge korpsen zijn dat keurig op het materiaal en manschappen. Iedereen heeft zijn eigen uitruk procedure.

Mvg,

Bedankt voor je info.

Gert


Bart S

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 8 november 2005, 13:39:23
Ik zal in de toekomst die ambulancier een blauw oog slagen omdat hij mij weigerd om mij door te laten.

Dan kan je een inzet zien van de politie.

Tssss.... beetje jammer hoor.....