verbindingen

Auteur Topic: verbindingen  (gelezen 7106 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Pim de Ruijter

• Gast
Reactie #20 Gepost op: 11 december 2005, 11:00:35
Achjah, het illustreerd prachtig hoe het gaat in de vrijwilligerswereld. Laten we elkaar maar zoveel mogelijk laten zien dat we beter zijn dan de rest. Dat zie je bij de verbindingsdienst van het RK, onder de EHBO'ers van het RK (en andere organisaties) en zo te zien ook bij DARES.

Oude vetes... je moet je toch ergens mee bezighouden? :-X

Als ik dit allemaal zo lees, als iemand die niet zo veel verstand heeft van p2000, datatransmissie en dergelijke, dan denk ik bij mezelf; de VBD functioneert toch ook met de middelen die ze hebben?

uitkijk

• Senior gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #21 Gepost op: 11 december 2005, 12:52:03
Denk dat het probleem een beetje is dat lang lang geleden een aantal radioamateurs die mogelijk zelf wat arrogant waren, met elkaar en anderen overhoop zijn komen te liggen waarbij er mensen uit de verbindingsdienst zijn geknikkerd.
Om de zaak niet nog verder uit elkaar te drijven maar samen te werken, was ik geinteresseerd of er mensen zijn die zowel bij DARES als RK inzetbaar zijn en misschien wel een brugfunctie vervullen. Het hele radio en computergebeuren is tenslotte stuk minder elitair geworden.

Kees (PE1RNL)

Pim de Ruijter

• Gast
Reactie #22 Gepost op: 11 december 2005, 13:00:37
Denk dat het probleem een beetje is dat lang lang geleden een aantal radioamateurs die mogelijk zelf wat arrogant waren, met elkaar en anderen overhoop zijn komen te liggen waarbij er mensen uit de verbindingsdienst zijn geknikkerd.
Om de zaak niet nog verder uit elkaar te drijven maar samen te werken, was ik geinteresseerd of er mensen zijn die zowel bij DARES als RK inzetbaar zijn en misschien wel een brugfunctie vervullen. Het hele radio en computergebeuren is tenslotte stuk minder elitair geworden.

Kees (PE1RNL)

Mee eens. Deels wordt dat ook door het RK zelf in stand gehouden, tenminste door de mensen die op een bepaalde functie zitten. Misschien dat er op landelijk niveau best interesse in samenwerking is, maar op lokaal niveau wordt het nog al eens tegengewerkt. Troost, dat is niet alleen het geval met de VBD ;)...