Spoedtransport

Auteur Topic: Spoedtransport  (gelezen 8390 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Sar 303 sqn

• Gast
Gepost op: 7 november 2005, 18:02:21
Zonet kwam er hier zoals wel vaker een spoedtransport voorbij.

De spits werd afgebeten door 2 motoren.

70mm, 1/400s op f4.5, iso 400
Daarachter een auto van de verkeersdienst.

70mm, 1/200s op f4.5 iso 400
Gevolgde door 2 ambulances, en de rij werd afgesloten door nog een motor.

70mm, 1/200s op f4.5 iso 400

De foto's zijn raw, dus kan je er nog erg veel mee bewerken, dus veel heb je denk ik niet aan de instellingen. De raw bestanden zijn veel donkerder.

ArieScanner

• Senior gebruiker
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #1 Gepost op: 7 november 2005, 18:03:53
Reanimatie lijkt me.... Mooie foto's Jan, zie ik het goed dat het roepnummer van die verkeersdienst uit 4 cijfers bestaat, hier in Amsterdam zijn dat er 2....
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl

guest1564

• Gast
Reactie #2 Gepost op: 7 november 2005, 18:26:38
woooooow, die mercedes! :o :laugh:

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #3 Gepost op: 7 november 2005, 18:28:24
Zeer mooie foto's, vind die mercedes ook erg gaaf
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

Straalpijp Rick

• Senior gebruiker
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #4 Gepost op: 7 november 2005, 18:31:35
Ik heb het een keertje zelf mee mogen maken aanboord van een ambulance(de 40 voor de liefhebbers) en het is echt onwijs gaaf!
Het hoeft geen reanimatie te zijn. Wij hadden ook een dubbel: Motorrijder met bijrijder onderuit..... ::)

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #5 Gepost op: 7 november 2005, 18:35:24
Reanimatie lijkt me.... Mooie foto's Jan, zie ik het goed dat het roepnummer van die verkeersdienst uit 4 cijfers bestaat, hier in Amsterdam zijn dat er 2....
Roepnummer zijn volgens mij 4 cijfers...71.34...alleen staan de 2 laatste op de motorkap ;)

rechter motor is een oudje..dacht dat alleen de kmar daar nog mee reed ongeveer..

15 seconden tussen de eerste motorrijders en de ambu ..netjes...alleen vraag ik me af wat die mercedes dan voor toegevoegde waarde heeft....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

m.j.oosthoek

• Gast
Reactie #6 Gepost op: 7 november 2005, 18:35:51
Heren dit was een reanimatie en dit spoedtransport kwam van de vondelingenweg hoogvliet kruising daar bij Mac Donald
als ik het goed verstond was het een motorrijder trouwens mooie foto's zo te zien genomen op de dorpweg in rotterdam
groeten,
rinus

Straalpijp Rick

• Senior gebruiker
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #7 Gepost op: 7 november 2005, 18:36:24
Roepnummer zijn volgens mij 4 cijfers...71.34...alleen staan de 2 laatste op de motorkap ;)

rechter motor is een oudje..dacht dat alleen de kmar daar nog mee reed ongeveer..

15 seconden tussen de eerste motorrijders en de ambu ..netjes...alleen vraag ik me af wat die mercedes dan voor toegevoegde waarde heeft....

Misschien rijden de motorrijders vooruit om een kruising eruit te gooien omdat de DHV deze niet heeft kunnen bezette?

Rémon Duivestein

• Gast
Reactie #8 Gepost op: 7 november 2005, 18:37:58
Misschien rijden de motorrijders vooruit om een kruising eruit te gooien omdat de DHV deze niet heeft kunnen bezette?

Dit spoed transpoort kwam uit Hellevoetsluis bij een beknelling.
En de verkeersdienst moest van verkomen dus hebben de motorrijders het gedaan en heeft de 1301 het over genomen. En normaal mogen de motorrijders het hier niet doen!

m.j.oosthoek

• Gast
Reactie #9 Gepost op: 7 november 2005, 18:38:51
Volgens de politie zender ging het spoedtransport rijden terwijl er nog niet voldoende wagens beschikbaar waren om alle kruispunten vrij te maken dus het zou wel eens kunnen zijn zoals rick het verteld
groeten,
rinus