0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.
Vandaag heb ook ik de medische keuring gedaan.Het werd onverwachts even spannend bij de kleurentest. Ik had bij het herkennen van cijfers in dat rondje met al die kleuren maar 8 vd 15 goed. Gelukkig mocht ik een tweede test doen, deze ging wel goed.De uitslag gelukkig positief, dus ook ik kan het BGO traject in!
Zo dat was even spannend dan!Ik mag gelukkig ook over 2 weken.Voor het BGO formulier, wie geeft er nog meer liever niet het nummer van huidige werkgever? Wil liever niet dat ze weten dat ik ergens anders mee bezig ben....
Heb nog geen officieel bericht van aanstelling, maar telefonisch wel te horen gekregen dat mijn BGO positief was. Dus onofficieel mag ik toch blij zijn.
Gefeliciteerd!!💪💪Ik wacht nog steeds op het inplannen van de medische keuring.. Zijn er nog meer mensen die daar ook nog op wachten?
Van mij ook gefeliciteerd!Ik heb toevallig vorige week eindelijk uitnodiging gehad haha. Mag deze week dus voor medische. Tip, bel even met je recruiter, na het belletje kreeg ik bijna gelijk een uitnodiging.