0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Hallo allemaal!Ook ik heb gesolliciteerd voor de functie voor agent, beginnende in januari. Ik heb gesolliciteerd voor het korps Limburg.Zojuist bericht gekregen dat deel A en B met goed gevolg afgesloten zijn, dus nu begint het lange wachten voor het korpsgesprek. Fingers crossed.Ik lees hier dat er wat vertraging in zou zitten, iemand een idee hoelang het wachten zou duren? En zijn er nog meer mensen die gesolliciteerd hebben in Limburg?Groetjes GS
Hoi Bas,wanneer heb je gesolliciteerd en hoe lang heeft jouw traject tot nu toe geduurd? Heb je dus deel A&B goed afgerond?
Dat is snel, dus binnen een week of 6 had je alles afgerond? Ik moest na het intakegesprek 8 weken wachten op deel A. Maakt verder niet uit, kan ik me nog even voorbereiden. Succes met eindgesprek.
Hoi allemaal,Ook zit heb gesolliciteerd voor de start in januari 2019. Ik heb gesolliciteerd bij Korps Den Haag en wacht nu al ruim twee weken voor het inplannen van het eindgesprek. Zijn er nog meer mensen hier die ook bij Korps Den Haag hebben gesolliciteerd?
Hoi Bas, Ik heb ook gesolliciteerd bij eenheid Den Haag. Ik heb kort na jou ook mijn testresultaten ontvangen, namelijk op 31 mei. Het wachten op een eventueel korpsgesprek duurt een eeuwigheid!
Een lotgenoot voor korps Den Haag! Ja duurt echt een eeuwigheid. Ik hoop dat het snel komt want ik ga over een maand op vakantie... Ik laat het je weten als ik wat gehoord hebt!!
Haha Ik hoop dat je voor jouw vakantie bericht hebt ontvangen. Is goed! Ik zal ook laten weten wanneer ik iets heb gehoord.