Jeetje jij hebt goed gescoord op de capaciteitentest! Ik had daar 8/20 en bij beide onderdelen van het lezen B1 niveau. Bij de competities heb ik totaal 47 punten behaald (5x5 punten, 4x4 punten en 2x3 punten. Misschien dat je voor jezelf even kan bellen/mailen hoe het zit met je sollicitatieprocedure? Kan me voorstellen dat je wat meer duidelijkheid wil hebben aangezien je al zo lang in spanning zit... Leuk dat je reageert hier, zo kunnen we toch een beetje pijlen bij elkaar wat er qua scores tussen zit, maar ik heb daadwerkelijk geen idee waar ze op letten! Spannend..
Ja snap eerlijk ook niet gezegd waarom. Vond de capaciteitentest zo lastig. Lezen had ik ook beide B1 gehaald. Bij fysieke vaardigheidstoets iets minder gescoord. Moest een tijd halen van 3:45 halen en had een tijd van 3:42.85.
Jij hebt wel echt goed gescoord bij de competenties zeg!
Heb al contact gehad met werving & selectie. Maar ze gaven aan dat er nog niks bekend was en dat het voor 1 juni zeker duidelijk zou zijn.
Tja nog even afwachten dus en hopen dat mijn score goed genoeg is voor het eind gesprek!