Ik ben dan wel voor de start in oktober, maar ik had ook een mail gekregen dat er vertraging was en ik uiterlijk 1 juni meer zou horen. Die mail kreeg ik op 19 april. Vervolgens op 2 mei de uitnodiging voor het eindgesprek. Dus ik denk zelf dat je nog wel in de race bent voor oktober hoor. Als je andere topics leest, zie je dat er zelfs in juli en september nog bgo's worden afgerond. Erg op tijd is het dan allemaal niet, maar wel op tijd om te starten in oktober. Ik verwacht dat je één dezer dagen wel wat zult horen. En anders gelijk vrijdag aan de telefoon hangen .
Oh super! Ja het duurt allemaal een beetje lang ja. Maar ik heb het er allemaal voor over haha.
Heb zojuist toch nog eens met werving en selectie gebeld omdat ik morgen al 8 weken wacht en toch wel erg nieuwsgierig was. Blijkbaar zijn er nog een aantal kandidaten van de eenheid oost-brabant waar het rapport nog niet van binnen is. Ze kunnen daarom dus nog niet zeggen wie wel of niet op eindgesprek mag komen. Zou deze week of anders volgende week bekend worden gemaakt.
Het geeft me alweer een klein beetje vertrouwen om te horen dat er bij voorgaande sollicitanten bgo's pas worden afgerond in september.
We zullen het allemaal wel zien komende week. Ik wacht nog even een weekje in spanning af!