0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.
Krijg net weer een mail dat er in ieder geval in Rotterdam en Den Haag weer geworven wordt voor mei 2019. Ze hebben echt veel mensen nodig blijkbaar.
Gefeliciteerd! Wat houdt het eindgesprek eigenlijk in? Ik ben wel benieuwd naar wat ik kan verwachten bij dat gesprek.
Hallo allemaal, voor degene die goed nieuws hebben gekregen afgelopen weken gefeliciteerd!Ik vraag me af hoe de agenten het op dit moment hebben in hun lange kledij, ikzelf werk ook altijd in lange broek en lang overhemd, om stuk te gaan haha!
Ik werk nu nog als handhaver en draag ook een volle koppel, met veiligheidsvest. Ik kan je vertellen dat je kapot gaat in de zon. De broek en shirt is allemaal vervelend, dat gaat plakken en zweten. Maar wat vooral super shit is is dat veiligheidsvest. Die ademt totaal niet en weegt een paar kg. Dat vind ik toch wel het meest verschrikkelijke met dit weer.Ohja, en bij de politie geld op moment dat het Zondag diensten met hoofdletter Z zijn (niet meer dan de nodige inspanning) aldus de inspecteur die de briefing vanochtend deed haha!
Hallo, ik heb zojuist ook maar even een account aangemaakt en moet nog even kijken hoe alles werkt leuk om alle berichten te volgen.Ik heb gesolliciteerd op Midden-Nederland en heb vorige week bericht gekregen dat ik deel B gehaald heb.