Infostream bij sigmateams

Auteur Topic: Infostream bij sigmateams  (gelezen 19336 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Sajo

  • Gast
Reactie #40 Gepost op: 2 juli 2006, 13:26:39
Als ik jullie berichten zo eens lees ,hebben de meeste van jullie dus geluk gehad ,wij bij Rotterdam Rijnmond hebben een postzegel gekregen uhhh ik bedoel dus bij ons zijn ze volgens mij gekrompen tijdens het transport(wie zeg dat die staling geen kwaad kan) wij beschikken sinds deze week wel over P2000  (Motorala Flex type daf)maar dat ding is zo klein dat je een verrekijker nodig heb om het display af te lezen. en er komt alleen een telefoonnummer van de comunicator op te staan dus je moet ook nog eens altijd een telefoon binnen handbereik hebben, fantastisch dus die verbetering .


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #41 Gepost op: 2 juli 2006, 21:58:00
er komt alleen een telefoonnummer van de comunicator op te staan

Zelfde als op Callmax dus, voor de gebruiker is de pager het enige verschil neem ik aan?

Groeten, Peter.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #42 Gepost op: 2 juli 2006, 22:00:39
Zelfde als op Callmax dus, voor de gebruiker is de pager het enige verschil neem ik aan?

Groeten, Peter.

In de regio Utrecht komt anders een mooi tekstberichtje op de callmax te staan hoor.  ;)


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #43 Gepost op: 2 juli 2006, 22:01:12
In de regio Utrecht komt anders een mooi tekstberichtje op de callmax te staan hoor.  ;)

Jep hier ook ;)
Nurse powerrrrr


Sajo

  • Gast
Reactie #44 Gepost op: 2 juli 2006, 23:11:26
ja,het zou best kunnen hoor dat er tekst bij komt maar zoals ik al zei ik heb dat ding afgelopen vrijdag gekregen en tot nu toe alleen maar telefoonnummers te zien gekregen.
Maar tekst in zo'n klein dingetje het schermpje is 1,5 cm hoog en 4cm breed.
ik heb ook nog de bravo 802 en de jupiter pro ter beschikking en was al aardig aan het formaat van die dingen gewend
Nu nog mijn eigen capcode zien te achterhalen  dan kan ik die programeren in die ander 2
ik weet inmiddels dat ze op de ambucodes (142..... in Rotterdam dan)zitten maar op een of andere manier zijn deze caps topsecret want je vind ze nergens,ja bij de testen maar daar staan er zoveel tegelijk dat je je eigen code er niet uit kan vissen
Nou ja ik zal er best nogwel eens achter  komen, maar een ieder die een tip heeft  ..........
J


Franc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 378
Reactie #45 Gepost op: 3 juli 2006, 12:05:52
Als ik jullie berichten zo eens lees ,hebben de meeste van jullie dus geluk gehad ,wij bij Rotterdam Rijnmond hebben een postzegel gekregen uhhh ik bedoel dus bij ons zijn ze volgens mij gekrompen tijdens het transport(wie zeg dat die staling geen kwaad kan) wij beschikken sinds deze week wel over P2000  (Motorala Flex type daf)

Geen Motorola, maar een Duretech. Lees maar eens goed op de achterkant... ;)

maar dat ding is zo klein dat je een verrekijker nodig heb om het display af te lezen.

Nah, je kúnt ook overdrijven.   ;D

en er komt alleen een telefoonnummer van de comunicator op te staan dus je moet ook nog eens altijd een telefoon binnen handbereik hebben, fantastisch dus die verbetering .

Volgens mij was dat met de Maxer niet anders.....   ???

Gegroet,
Franc


Franc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 378
Reactie #46 Gepost op: 3 juli 2006, 12:13:51
ja,het zou best kunnen hoor dat er tekst bij komt maar zoals ik al zei ik heb dat ding afgelopen vrijdag gekregen en tot nu toe alleen maar telefoonnummers te zien gekregen.

Daar zal 't waarschijnlijk bij blijven. Zo werkt de Communicator nou eenmaal. Je krijgt het telefoonnummer te zien, die bel en dán krijg je te horen wat er is.

Maar tekst in zo'n klein dingetje het schermpje is 1,5 cm hoog en 4cm breed.

Het telefoonnummer is altijd dezelfde, dus dat aflezen is niet zo'n probleem.    ;D

ik heb ook nog de bravo 802 en de jupiter pro ter beschikking en was al aardig aan het formaat van die dingen gewend
Nu nog mijn eigen capcode zien te achterhalen  dan kan ik die programeren in die ander 2
ik weet inmiddels dat ze op de ambucodes (142..... in Rotterdam dan)zitten maar op een of andere manier zijn deze caps topsecret want je vind ze nergens,

'Top secret'? Heb je al eens ergens geïnformeerd welke code er in staat?   ???

ja bij de testen maar daar staan er zoveel tegelijk dat je je eigen code er niet uit kan vissen

Het zal inderdaad lastig worden om op die manier je eigen code er uit te halen, ja.

Nou ja ik zal er best nogwel eens achter  komen, maar een ieder die een tip heeft  ..........

Vraag het eens aan degene die 'm je uitgereikt heeft.   ;D
Of regel een programmeerset.   :D

Gegroet,
Franc


Sajo

  • Gast
Reactie #47 Gepost op: 3 juli 2006, 12:43:42
tja,wat moet ik daar op zeggen je heb gelijk er staat inderdaad" manufactured bij Duretech co "maar het type flex is toch echt een handels merk van motorala, maar wat maak mij het uit van welk merk tie is als ie het maar doet toch?

en ja het schermpje dat zo klein is ,is wat overdreven natuurlijk maar toch
Zoals je waarschijnlijk al in eerder vermelde berichtjes heb gelezen  hebben dus alle regio's een ander type .

wat betreft de capcodes, nou we hebben al moeite genoeg moeten doen om de maxer te krijgen(ze lagen in Januari al op het bureau) maar door div omstandigheden liep het steeds mis  dus ik val ze er nu op dit moment nog maar even niet mee lastig hoe en wat want ik denk dat het zweet ze nogwel in de naad staat van de nasleep die nu rechtgetrokken wordt

Een programeerset ja dat is een leuke optie alleen deze nieuwe maxer heeft geen in en uitgang net zoals de bravo en jupiter
dus dat wordt denk ik een beetje lastig.maar ik zal er op de een of andere manier vast wel eens een keer achter komen

Joh  wat kan mij het eigenlijk bomme, waar maak ik mezelf druk over. eigenlijk om niks
dus JOEPIE IK HEB EEN MAXER DIE PIEPT EN voor de rest ...............ja ik moet gewoon de comunicator bellen so what is ook leuk dat lieve vrouwelijke ingesproken computer stemmetje (zo phoeweee he wat een onzin zin ).
Maar toch fijn dat er meegedacht wordt bedankt.


Franc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 378
Reactie #48 Gepost op: 3 juli 2006, 13:16:48
tja,wat moet ik daar op zeggen je heb gelijk er staat inderdaad" manufactured bij Duretech co "maar het type flex is toch echt een handels merk van motorala

Flex is ontwikkeld door Motorola, maar er zijn meer leveranciers die Flex-pagers maken.   :)

, maar wat maak mij het uit van welk merk tie is als ie het maar doet toch?

Inderdaad.

en ja het schermpje dat zo klein is ,is wat overdreven natuurlijk maar toch
Zoals je waarschijnlijk al in eerder vermelde berichtjes heb gelezen  hebben dus alle regio's een ander type .

Ik weet er alles van. Bijna overal wordt de Infostream gebruikt, maar zoals je dan ook gelezen hebt, wordt je daar ook niet blij van.   ;)
De DAF-110 mag dan klein zijn, hij doet het wel altijd. Ik gebruik 'm 'voor de hobby' al ruim 2 jaar, nog nooit problemen mee gehad. Nu dus een 2e voor de SIGMA (ja, ook SIGMA Rotterdam-Rijnmond  ;D  ).

Een programeerset ja dat is een leuke optie alleen deze nieuwe maxer

Het is geen Maxer.   :P

heeft geen in en uitgang net zoals de bravo en jupiter

Haal de batterij er eens uit, en kijk eens goed naar die 4 contactpuntjes....  ;)
Hoe denk je dat het GHOR ze programmeert.  ;)
De DAF-110 is namelijk niet door middel van de toetsen te programmeren.

dus dat wordt denk ik een beetje lastig.maar ik zal er op de een of andere manier vast wel eens een keer achter komen

Blijven zoeken met PDW.   ;D

Joh  wat kan mij het eigenlijk bomme, waar maak ik mezelf druk over. eigenlijk om niks
dus JOEPIE IK HEB EEN MAXER DIE PIEPT EN voor de rest ............... ja ik moet gewoon de comunicator bellen so what is ook leuk dat lieve vrouwelijke ingesproken computer stemmetje (zo phoeweee he wat een onzin zin ).

Maar dat heeft toch helemaal niets met de P2000-pager te maken? Dat was met de Maxer niet anders.

Maar toch fijn dat er meegedacht wordt bedankt.

Graag gedaan.    ;)

Gegroet,
Franc


Sajo

  • Gast
Reactie #49 Gepost op: 3 juli 2006, 14:56:26
Ja ja  okay ik ben om  ,
Je heb helemaal gelijk er zitten inderdaad 4 gaatjes.
Tja blond he en te weinig vrouwelijke hormonen dan dwaal ik wel eens rond in de tuin der wartaal
Maar vertel jij zit ook bij RR ?