vandaag kreeg ikdeze e-mail
Beste lezer,
De serie ‘Door het vuur, de mens achter de brandweer’ is inmiddels afgelopen. Tijdens en na afloop van de serie hebben wij veel verzoeken gekregen voor het maken van een dvd. Nu is het dan eindelijk zover! De dvd is in productie en zal over ongeveer twee weken gereed zijn.
Het is één dvd geworden met alle 8 de afleveringen erop (4 uur materiaal!). Omdat Brandweer Nederland van verscheidene kanten haar medewerking heeft verleend bieden wij deze dvd aan tegen een vergoeding van €39,50 (dit is inclusief verzendkosten). Bij een bestelling van meer dan 50 stuks zal er een kortingspercentage worden gehanteerd.
Voorwaarde voor het bestellen van de dvd:
Deze dvd is auteursrechtelijk beschermd. Dit betekent dat deze dvd niet voor commerciële, promotionele of andere doeleinden dan privé gebruikt mag worden. Indien u de dvd bestelt, gaat u akkoord met bovenstaande voorwaarde.
Het bestellen van de dvd gaat als volgt:
Het bedrag kan overgemaakt worden op rekeningnummer 67.86.42.834 ten name van Klumper & Cottaar TV Prod. BV, te Haarlem.
Let op, doe dit onder vermelding van DHV, het aantal en uw naam.
(Bij een bestelling van bijvoorbeeld 3 dvd’s wordt het: DHV3 ‘uw naam’.) Voor de zekerheid is het handig dat u ons een email terugstuurt met uw bestelling en adres!
Indien het bedrag is ontvangen wordt de dvd verstuurd.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mijn excuses voor de vertraging.
Nogmaals bedankt namens het hele team voor alle positieve reacties.
Met vriendelijke groet,
Merel Hoogendorp.