Mus doodgeschoten (Domino Day) 14-11-2005

Auteur Topic: Mus doodgeschoten (Domino Day) 14-11-2005  (gelezen 33635 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #20 Gepost op: 14 november 2005, 21:07:02
Wat een drama over 1 musje zeg ... gewoon sneu dat de media hier uberhaupt aandacht aan besteed.  >:(
Zijn dacht ik in deze tijden wel belangrijkere dingen om te melden  :-\
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


N9213Q

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 14 november 2005, 21:09:38
En leuk om sommige forumleden nou eens van hun andere kant te zien...


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #22 Gepost op: 14 november 2005, 21:14:16
Wat een drama over 1 musje zeg ... gewoon sneu dat de media hier uberhaupt aandacht aan besteed.  >:(
Zijn dacht ik in deze tijden wel belangrijkere dingen om te melden  :-\
Dat ene musje staat wel op de lijst met beschermde diersoorten.  ::)


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #23 Gepost op: 14 november 2005, 21:20:30
Staat de kraai ook en die worden echt wel afgeschoten in deze regio..
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #24 Gepost op: 14 november 2005, 21:41:39
Maar die kraaien worden niet neergeschoten omdat sommige mensen elk jaar een stom spelletje willen spelen met dominosteentjes, terwijl ze kennelijk de ramen niet dicht hadden gedaan waardoor er een musje naar binnen kon vliegen.

Vind het gewoon te zielig voor woorden dat een of andere Fauna Beheer Stichting ofzo (precieze benaming ben ik even kwijt) dit als oplossing schijnt te hanteren. Die persoon die met die luchtbuks heeft geschoten vind ik op zich wel een dappere krijger hoor.... echt stoer. (helaas staat er in de rij met smileys geen kotsende smiley).
greetz,  Enrique


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #25 Gepost op: 14 november 2005, 21:50:19
Maar die kraaien worden niet neergeschoten omdat sommige mensen elk jaar een stom spelletje willen spelen met dominosteentjes, terwijl ze kennelijk de ramen niet dicht hadden gedaan waardoor er een musje naar binnen kon vliegen.

Vind het gewoon te zielig voor woorden dat een of andere Fauna Beheer Stichting ofzo (precieze benaming ben ik even kwijt) dit als oplossing schijnt te hanteren. Die persoon die met die luchtbuks heeft geschoten vind ik op zich wel een dappere krijger hoor.... echt stoer. (helaas staat er in de rij met smileys geen kotsende smiley).
Dan nog jammer voor het beesie maar helaas, snap alleen de hele ophef niet over 1 jawel 1 musje.....  :o  en ik kan me heeeel goed voorstellen dat als je met volle inzet bezig gaat met zo'n project en een k-mus gooit het ff fijn om dat je hem dan niet gaat aaien.
En een mus vangen in een sporthal met allemaal steentjes op de vloer is niet bepaald een optie als je enig inlevingsvermogen hebt snap je wel waarom.
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


Gast48368

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 14 november 2005, 21:54:21
Gaat lekker hier  ;D


Roy1988

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 14 november 2005, 22:11:37
Hammie, ik ben het helemaal met je eens! Ik weet dat ik hier niet veel te vertellen heb, want vaak post ik hier ook niet, maar die reacties zijn wel erg overdreven allemaal! Hoe oud zijn jullie?? Ik besteed hier liever geen tijd aan, maar moet het toch even doen... ::)

Jongens, het is maar een musje... Manier van vangen is inderdaad wel wat groot, maar hoe wou je dat anders doen?? En dan kom ik weer aan bij de reactie van Hammie.

Groeten!

(wie had dat gedacht, al die ophef over één zo'n mus haha ;D)


Ton d Breejen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 133
Reactie #28 Gepost op: 14 november 2005, 22:19:02
Citaat
ik kan me heeeel goed voorstellen dat als je met volle inzet bezig gaat met zo'n project en een k-mus gooit het ff fijn om dat je hem dan niet gaat aaien.
En een mus vangen in een sporthal met allemaal steentjes op de vloer is niet bepaald een optie als je enig inlevingsvermogen hebt snap je wel waarom.

Er zijn heus wel andere mogelijkheden om dit beestje te vangen.
Vergeet niet dat dit hele domino gedoe 1 groot commercieel circus is. Die ontwerper, Robin Paul huppeldepup, is directeur van een BV welke zich commercieel bezig houdt met domino http://www.dominodomain.com/ en.
De bouwers zijn allemaal vrijwilligers dus kosten ook niet veel. Hij verdiend lekker met dit soort programma's dus had best een wat dier vriendelijkere actie mogen bedenken.

Ton.


Ton d Breejen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 133
Reactie #29 Gepost op: 14 november 2005, 22:21:18
Jongens, het is maar een musje...

Je hebt gelijk, maar een heel industrie terrein moest wijken voor 1 korenwolfje (En die is niet veel groter dan een mus)