"Executie op een fiervriendelijke manier", klinkt lekker professioneel voor een illegale actie van 1 of andere jager, die ze aangetrokken hebben om een mus dood te schieten. Het is gewoon een stompzinnige actie geweest. En als er een nest op mn pad ligt bij een brandend huis, is er geen bevelvoerder die mij kan bewegen om daar dwars door te rijden om er te komen. Rijdt ie zelf maar.
Het voorstel op 538 om met een paar man trilplaten te gebruiken om de stenen om te laten vallen, vind ik weer wel komisch....van mij part vallen ze allemaaaaal om (vantevoren dan toch )
Fireman, je krijgt van mij gelijk.
Ik ben hypocriet, heb een eiken plank voor mijn kop en zie het allemaal verkeerd.
Ik had even het gevoel, dat ik ongevoelig ben en hoopte op de 22 pagina's over de brand op schiphol de bevestiging te vinden dat ik het zo verkeerd zie.
Ik vond geen enkele bijdrage die inging op het inmense leed dat die mensen in die cellen hebben doorgemaakt en dat verbaasde me absoluut niet.
Goh wat erg, maar de vraag of de brandweer zal weer de schuld krijgen was veel belangrijker dan hoe die mensen zonder vader het moeten redden nu ze als half wezen in hun eigen land in het zonnetje van dit reuze avontuur kunnen nagenieten.
In netwerk was vanavond een iraans meisje van 13 dat 6 weken als een crimineel in een cel zat omdat ze uitgeprocedeerd was.
Omdat ze ouder was als twaalf kreeg ze geen onderwijs en mocht ze maar een per dag luchten.
Maar ze heeft niet te klagen want in iran zit je met veel meer in een cel en mag je helemaal niet luchten.
Het blijft stinken naar eigen vogel eerst....