0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.
p2kflex12:21:22 07-04-14-ALPHA-PRIO 2 Graag met enige voorrang telf. contact ac Interne INFO : WAS palen niet allen afgegaan : Europaweg : Apeldoorn0612120BRW Veiligheidsregio IJsselland (?)
VNOGregio @VNOGregio· 1 u Inmiddels is de technische storing verholpen. De oorzaak van de storing is nog onbekend. Twexit.
VNOGregio @VNOGregio· 1 u De maandelijkse #sirene in de regio Noord- en Oost-Gelderland is om 12.00 uur niet in alle gemeenten afgegaan, door een technische storing
Pim Haarsma· 2 u Sirene test? Niets gehoord.. Staat die nog op wintertijd? #Heino
Dit ssysteem van Siemens gaat nu al weer een tijdje mee; wat is eigenlijk de verwachte levensduur van die palen?
Ik vraag mij al lange tijd af wat er nu eigenlijk in die drie schijven zit; ik heb wel eens gehoord/gelezen dat het technisch ook mogelijk is om gesproken woord via de palen weer te geven. Wie weet hier meer van?
Ik heb het gevonden: n.a.v.een filmpje van die dingen op youtube kwam er een reactie van iemand die wist te vertellen dat die sirenes zelf niet door Siemens gemaakt zijn, maar door de op dit forum niet geheel onbekende firma Federal Signal Corporation. Even gegoogled: www.federalsignal-indust.com/product/modulator-ii-electronic-siren-series