Beste allemaal,
Ik zie dit forum en denk, daar wil ik meepraten! Ook ik heb gesolliciteerd op de functie Agent Midden-Nederland, met als start mei 2019.
Inmiddels selectie A + B en de medische keuring gehad (medische keuring 31 januari 2019).
Bij mijn medische keuring kreeg ik meteen op papier de uitslag mee van de keuringsarts. Hij zei dat hij het meteen naar de politie zou sturen via de mail.
Ik zelf heb de uitslag niet via mail gekregen en daar heeft hij ook niks over gezegd. Ook van de politie heb ik geen bevestiging o.i.d. gekregen over de uitslag van de medische keuring of dat de screening zal starten (al is mijn medische keuring natuurlijk nog niet lang geleden).
Enfin, ook ik ben nu aan het wachten tot ik de uitnodiging krijg voor het screeningsgesprek! Spannend!
Ik lees graag mee wat jullie ervaringen zijn m.b.t. het gesprek.
De hele selectieprocedure duurt wel lang en de tijd dat het contact 'stil' ligt zorgt er voor dat je toch een beetje gespannen wordt, althans, bij mij.
Ik hoop voor jullie allen dat het positief afgerond word en zie er naar uit om uiteindelijk met jullie beëdigd te worden!
Heel veel succes met de laatste loodjes en het opbrengen van het engelen geduld!