Ik had de uitslag van KLM binnen een week per post ontvangen.
Aha, ik kreeg hem inderdaad net als anderen meteen van de keuringsarts mee. Ligt er dus inderdaad net aan hoe en wat.
Zo zie je maar .. het is nooit precies te zeggen, ook ik heb de uitslag ter plekke ontvangen, maar als ik diverse topics lees mbt de sollicitatie procedure dan valt op dat er geen pijl op te trekken is. Het verschilt zelfs per eenheid. Wat wel hetzelfde is, is het wachten haha ..
En vanwege het wachten heb ik vandaag toch even gebeld, om er zeker van te zijn dat alles in goede orde is ontvangen. Ik heb in een andere topic gelezen dat er iemand was die ook dacht dat zijn screening begonnen was en na 6 weken nog niks had gehoord. Diegene had even gebeld hoe het zat, en bleek iets fout te zijn gegaan met het verwerken van zijn uitslag op de medische keuring, dus 6 weken voor niks gewacht en enorme vertraging opgelopen.
Dus ik heb gebeld, alles was goed ontvangen en 5 februari is mijn screening aangevraagd, wat dus waarschijnlijk nog even tijd in beslag neemt. Tot die tijd inderdaad net als jullie, geduld opbrengen en afwachten!