Bedankt voor je uitgebreide antwoord! Ik heb deel B gehaald en wacht nu op een mail over wanneer de medische keuring is. Ik hoop dat die pas in januari is, want ik heb 20 december mijn afspraak staan om te laseren, spannend! Na hoe lang kon jij weer oke zien (en de medische keuring dus halen)?
Ik solliciteer trouwens voor Reku, begint 23 april.
Geen probleem, ik hoop zo wat anderen te helpen niet dezelfde fout te maken die ik heb gemaakt haha. Ik zag na een weekje of 2/3 weer rond de 100% (mocht je dus 2/3 weken nadat je je ogen heb laten laseren de afspraak voor de medische keuring hebben staan, ga hier dan wel naartoe maar laat iemand meerijden zodat je je ogen dicht kunt houden onderweg. Je ziet namelijk net iets beter als je ogen wat rust hebben gehad)
Wat betreft de laserbehandeling, de behandeling zelf stelt echt niets voor hoor. Je krijgt wat druppels in je ogen waar je niets van voelt voor de verdoving, je gaat daarna op een tafel onder het laserapparaat liggen waar de arts uiteindelijk je oog een beetje afplakt ofzo en daarna moet je +/- 30 sec per oog in een groen lampje kijken en dan is het al weer klaar en hebt er niets van gevoeld. De dagen/weken daarna is het druppelen, druppelen en nog eens druppelen en zie je wat wazig maar dat trekt redelijk snel bij.
Veel succes in ieder geval met de behandeling, medische keuring en screening. Ik heb eergister het antecedenteninterview gehad en krijg binnen ong 1,5 week de definitieve uitslag, dus ook spannende dagen voor mij haha.