Zijn er meer mensen die toch te grote spullen hebben gekregen ?
Kun je hiervoor gewoon terug gaan om te ruilen?
Ja, me pet heb ik terug gebracht naar een afhaalpunt (toevallig het bureau van mijn woonplaats.)
Helaas. Je kan niet 'even' terug langs de kleding winkel. Heb ik ook gevraagd om ff snel te ruilen maar dat kon niet. In eerste instantie kreeg ik onderstaande mail. Dat lukte niet omdat wij niet op intranet kunnen. (Zie mail hieronder)
Vervolgens weer contact gezocht, toen zeiden ze dat ik me pet +pakbon moest brengen naar een afhaalpunt in de buurt. Aan de telefoon kunnen zij zeggen waar dit is. Ik heb voor de zekerheid een briefje erbij gedaan welke maat ik wil hebben. Nu hopen dat alles goed komt en hij gewoon nageleverd word op de academie.
Tegen Ivey is verteld dat zij haar binnenriem voor de koppel op de academie kan inleveren bij facilitaire zaken.
Dus het verschilt nogal. Een ding wat zeker is, je kan niet ff ruilen.
Beste heer ----,
In onderstaande link staat hoe je kleding retour kunt sturen. Mocht u nog vragen hierover hebben kunt u contact opnemen met de HRM servicedesk (088-1611213).
[link verwijderd]
Heeft u nog vragen, neem dan contact met ons op via stip@politieacademie.nl of (088) 6622666.