Een andere vraag..
Als je op de website kijkt staat dat er een eindgesprek plaats vind met de eenheid waar je hebt gesolliciteerd met 4 kernwaarden en om te toetsen of je voldoende in de organisatie past.
Maar deze staat voor de medische keuring en screening en dan klopt het voor mij al niet meer.
Heeft iedereen hier dat gesprek gehad?
En is het standaard zo dat je een gesprek krijgt tijdens/na de BGO en je bijvoorbeeld je hypotheek papieren moet laten zien en vrienden moet opgeven met naam, werk en geboortedatum?
Of haal ik nu onderdelen door elkaar heen?
Bij bgo kreeg ik dit verzoek erbij:
Ik verzoek je de gegevens (namen en voornamen voluit, geboortedata en geboorteplaatsen, adressen, telefoonnummers, werkkring) van het ouderlijke gezin en gezinsleden (ouders, broer/zus met evt. partners, kinderen) en 2 goede vrienden bij de hand te houden.
Datzelfde geldt voor de financiële gegevens (woning –huur of hypotheek bruto/netto, waar afgesloten, hoe lang vast, rentepercentage, soort hypotheek, WOZ waarde-, netto inkomsten en vaste uitgaven: gas, water licht, verzekeringen, gemeentebelastingen, telefoon, televisie, internet, abonnementen, auto (verzekering, belasting, brandstof) en boodschappen ed.).
Graag verneem ik van jou nog de gegevens van 2 referenten (bij voorkeur werk- of opleiding gerelateerd, geen familie of vrienden), die ik kan raadplegen (telefonisch en/of persoonlijk).
Handig is het om deze even in kennis te stellen van het feit, dat hij/zij benaderd kan worden.