Aanbesteding tankautospuiten in de regio Noord-Holland Noord

Auteur Topic: Aanbesteding tankautospuiten in de regio Noord-Holland Noord  (gelezen 3223 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

ajax

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 16 november 2005, 19:11:17
Het is niet gek om Mercedes te kiezen,ze zijn in Noord Holland met Amsterdam voorop Mercedes ziek.
En als je geld mag uitgeven wat niet van jou is ,waarom zal je dan economisch doen en eens voor een Daf kiezen
die hier in Nederland worden gemaakt.

Henri
javascript:void(0);
Boos

Nou wij hebben ook mercedes en bij de laatste aankoop en ook nu weer is daf gewoon duurder dan mercedes


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 16 november 2005, 20:21:20
Plaats eens een foto Robin?  ;)

groeten,
René de Caluwé

Deze   ;D :P.



Foto: Brandweer Hoorn.


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #12 Gepost op: 16 november 2005, 20:30:46
Het is niet gek om Mercedes te kiezen,ze zijn in Noord Holland met Amsterdam voorop Mercedes ziek.
En als je geld mag uitgeven wat niet van jou is ,waarom zal je dan economisch doen en eens voor een Daf kiezen
die hier in Nederland worden gemaakt.

Henri
javascript:void(0);
Boos

Hier in Zaanstreek hebben hebben we alleenmaar Mercedessen  ;D 8), TS'en HV's,OVD, ROGS, HW, AL, HA  alles is hier Mercedes, muv de Dienstauto's
 ;)
Het zijn ondertussen wel verouderde heli's maar als deze worden vervangen door nieuwe Atego's ;)


Henri

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 17 november 2005, 17:40:40
Misschien is de aanschaf van een Mercedes t.o.v een Daf iets goedkoper.
Maar als je de werkgelegenheid gaat bekijken,is de Daf goedkoper en economisch in het voordeel.
Je verschaft een paar honderd mensen werk,die in het meest ongunstige geval in de ww lopen.
Waar de werkende mensen premies en belasting  voor moeten betalen om deze mensen te onderhouden.
Ons omringende landen die een vrachtwagen industrie hebben [Duitsland,Frankrijk,Italie en Zweden]
Rijden bij hun overheidsdiensten met hun eigen merk of met een merk wat in hun land een fabriek heeft.
Economie optima forma

Henri


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 18 november 2005, 19:32:07
Misschien is de aanschaf van een Mercedes t.o.v een Daf iets goedkoper.
Maar als je de werkgelegenheid gaat bekijken,is de Daf goedkoper en economisch in het voordeel.
Je verschaft een paar honderd mensen werk,die in het meest ongunstige geval in de ww lopen.
Waar de werkende mensen premies en belasting  voor moeten betalen om deze mensen te onderhouden.
Ons omringende landen die een vrachtwagen industrie hebben [Duitsland,Frankrijk,Italie en Zweden]
Rijden bij hun overheidsdiensten met hun eigen merk of met een merk wat in hun land een fabriek heeft.
Economie optima forma

Henri



Henri
Ik ben het volkomen met je eens laten we de werkgelegenheid in nederland houden wat betreft de chassis en trouwens een mercedes chassis is duurder dan een daf chassis
alleen bij deze aanbesteding hebben ze de verkeerde wagen naar de test gestuurd in het hoge noorden die van rosenbauer en hij viel af door de geluidsmeteing in de manschappencabine die is namelijk erg hoog bij het nieuwe type van rosenbauer zit rond  de 85 db
groeten,
rinus


Marten

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 196
  • Modelbouwer ût Fryslân ;D
    • Modelauto1/87
Reactie #15 Gepost op: 18 november 2005, 21:54:30
Op dat geluidsniveau moet men toch gehoorbescherming dragen ? :o


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 18 november 2005, 22:14:47
Op dat geluidsniveau moet men toch gehoorbescherming dragen ? :o


deze wet zit raar inelkaar boven de 85 db dient men geluidsbescherming te dragen daaronder is het raadsaam ligt er aan hoe lang
maar deze metingen vinden plaats met pomp vollast en of stilstaan met ramen dicht en tweetoon aan
ik vind deze metingen niet geheel correct
maar het is wel bekend dat de nieuwe rosenbauer veel db maakt
groeten,
rinus


smeernippel

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 11 december 2005, 22:19:50
:)Goeie zaak de keus van Mercedes,  deze heeft al bewezen van goede kwaliteit te zijn.
wij hebben er zelf een Ecoliner van bjina 16 jaar en deze kent ook nog steeds geen problemen.
Atego heeft zichzelf al bewezen in het verleden, ik heb er zelf al jaren op gereden op de oude en het nieuwe model.
De opbouw van Ziegler is ook niet verkeerd, er zijn trouwens geen echte slechte opbouwers, want die hebben zichzelf al de das omgedaan.