Tsja, dat lijkt me een open deur. Men reageert met heel veel dingen nu eenmaal anders als het om naasten gaat. Toch hebben naasten soms juist behoefte aan beeldmateriaal voor reflectie en verwerking. Ik kan geen hoogte krijgen wat je dan met deze opmerking bedoelt.
Hanter: Objection, totaal irrelevant. Elke verslaggever handelt anders als het gaat om zijn/haar dierbaren, dat staat volledig buiten kijf. Iemand die niet anders zou handelen is vermoedelijk van steen.
Wat is hier irrelevant aan?
Mij is het meteen duidelijk, leed van naasten dat staat buiten kijf. Maar als het een onbekende is dan mogen we het gewoon plaatsen zonder ons in te leven wat deze mensen voelen omtrent het plaatsen van beeldmateriaal.
Indien so beeldmateriaal voor reflectie en verwerking nodig hebben, moeten ze dat dan van internet gaan halen?
Wellicht was het een bekende van deze agent, want hoe raar ook een agent is ook maar een mens.
Was het allemaal zo slecht gesteld toen we het internet nog niet hadden en we geen foto`s en filmpjes zagen van alles.
Klik de TV aan en moet je kijken wat er naar binnen gegooid wordt, liefst tijdens het eten, zitten de mensen erop te wachten, denk het niet.
Echter onze fotografen brullen van wel, maar is dat wel zo?
En als ik de fotograaf zo lekker bij de hand hoor en vindt dat hij in zijn recht staat, denk ik heb je niets beters te doen