Niet geheel onbelangrijk. hoe is het jou vergaan?
Relatief goed. Die avond wat last gehad van bovenrug en nek en een week of wat wat stram, maar uiteindelijk er niets aan overgehouden. Althans: niet dat ik tot nu toe weet; soms krijg je na jaren toch nog last van nek of rug. Voordeel van zo'n grote bak is dat'ie een grote deuropening heeft, dus ondanks mijn ietwat bovenmodale lichaamsmaat kan je al snel uitstappen zonder dat de brandweer je daarbij hoeft te helpen.
De auto had een 18.000 euri's schade en die was ik een week of 3 kwijt. Uiteindelijk is de schuld toegewezen aan de brandweerbus (die is op een rij stilstaande auto's ingereden) dus het had verzekeringstechnisch geen gevolgen voor mij. Wel inkomstenderving, want achterin die Pajero zitten kasten gebouwd waarin ik de grote camera's tijdens de rit vastzet. Betekende dus dat ik een week of 2 minder op incidenten heb gereden, want in de vervangende auto zat niet zo'n kast (raar).
Maar goed: als het alleen inkomstenderving is.... Die brandweerchauffeur heeft dit ook niet voor zijn lol gedaan. Shit happens.
De bestuurders van de auto's voor mij waren ook weer aardig gewond - nek, rug etc. Zaten nog auto of 3 voor mij als ik het goed heb. Volgens mij waren alleen de chauffeur van de bus en ondergetekende er relatief goed afgekomen. Het was dan ook een forse klap, zoals aan de schade wel te zien is.
Peen