Heerlijk om de kritieken te lezen die over het algemeen aantonen dat er weinig verstand van zaken is.
Ik hoor de ATér in ieder geval 2 keer vragen of iemand even ergens anders wil gaan staan. Maar kennelijk is er zelfs voor een AT geen respect meer om zo'n verzoek netjes op te volgen.
Vertel dan maar wat er mogelijk gevaarlijk aan kan zijn.
Je weet zelf heel goed dat een AT niet komt voor een gestolen pak melk bij de Appie. Ga er dus maar vanuit dat er altijd sprake is van mogelijke (vuur)wapens bij verdachten.
Daar is er niet 1tje bij waarbij er niet tegen mij geschreeuwd en gescholden is. En inderdaad. Voor scheldende, schreeuwende en bedreigende agenten heb ik minder begrip dan voor gewone nette agenten die hun emoties onder bedwang kunnen houden. Ook al is het een AT'er.
Als jij denkt dat de ATérs schelden uit emotie dan heb je dat helemaal verkeerd. (toont overigens wel weer je onwetendheid van het onderwerp) Die jongens zijn na een extreme selectie, keuring en training bij het AT gekomen. Als ze schreeuwen en schelden doen ze dat hoogstwaarschijnlijk met een reden die ik hier verder niet ga en hoef uit te leggen.
een AT'er is met heel andere dingen bezig en heeft maar 1 focus, het veilig afronden van hun actie; die gaat zich echt niet druk maken dat omstanders zoals jij van mening zijn dat hij met twee woorden moet spreken.
Inderdaad! Overigens kan ik wel redenen bedenken waarom je het filmen op grotere afstand wil hebben en daar meer last van hebt als het fotograferen. Maar ik denk dat de meesten met enige kennis van zaken dat antwoord ook wel kunnen invullen...