Mijn PM was wat persoonlijker, en er stond meer in.....
Onder andere stond in de pm dat ik ook op het forum nog zou reageren!
groeten,
René de Caluwé
Dan ook even mijn reactie ik je per PM had vertuurd.
Hallo René.
Eerst even voor de duidelijkheid. Ik vertegenwoordig de genoemde fotograaf niet. We kennen elkaar al heel lang maar we gaan wel onze eigen weg. En het verhaal was al openbaar, en is ook opgepikt door andere media, was wellicht een beetje de bedoeling heb ik het idee.
Weet je? Er is zelf een vereniging in het leven geroepen om misverstanden tussen de hulpdiensten en de media aan de kaak te stellen, deze vereniging was er niet als er geen problemen waren. Want er gaat nog zoveel mis. Zeker ook dat er veel te laat persalarm wordt gegeven, of ook zo vaak helemaal niet. Dit na invoer C2000
site
http://mediabelangen.nl/En na het lezen wat er nu weer is gebeurd schiet dat even in mijn verkeerde keelgat.
Ook speel mee dat een directe collega van mij in een politiecel vast werd gezet. Hij had gewoon van openbareweg een gefilmd bij een verdacht pakketje.
Laatst werden we ook al weer tegen gehouden bij een ongeval met een kraan. Gelukkig kwam de voorlichter snel ter plaatsen, en vroegen maar dat wij aan zijn handje mee mochten lopen. Voor de duidelijkheid, de genoemde voorlichter kon er wel om lachen over opmerking omdat hij ook uit de wereld van de media komt.
Ik hoop dat je een beetje snap dat ik van dit soort verhalen een beetje verdrietig wordt, en kijk dan met weemoed terug op de jaren 80. Toen kon iedereen elkaar, en was het goed werken.
Groeten Rob