0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Daarnaast is een (politie)perskaart ook makkelijk te krijgen want die gasten hebben er allemaal eentje.
N9213Q: Daarom is het ook geen gek idee om je van tevoren ergens voor te stellen. Lachebek Stap eens binnen bij een kazerne ofop een bureau op een rustig tijdstip en leg uit waarom je wát doet. Dan kennen ze je als je bij een calamiteit komt!Scheelt TP een heleboel gezeur!
Ik heb ook wel eens bij een ongeval gestaan waar ik even 3 agente op de foto zete om dat mijn oom daar tussen stond en die ik nog nooit bij een ongeval tegen gekomen was.toen ik echter weg liep kwam een van de agenten naar mij toe en vroeg vrienerlijk of ik die foto niet publiceren wou wat ik uberhoud niet van plan was.Mocht het vrienderlijk gevraagd worden vind ik alles prima.Maar mocht er bij een woning brand of iets dergelijks zoon panice bewoonster mij dwingen foto's te verwideren hebben ze pech gaan ze maar naar de politie of zo maar dat zet ik gewoon online.
Maar mocht er bij een woning brand of iets dergelijks zoon panice bewoonster mij dwingen foto's te verwideren hebben ze pech gaan ze maar naar de politie of zo maar dat zet ik gewoon online.
Ik heb trouwens wel dezelfde ervaringen als jou hoor.....in mijn verleden dat ik nog niet bij de brandweer werkte maakte ik voor het plaatselijke brandweerkorps ook foto's.. Iedereen kende me daar en stuurde me ook nooit weg, integendeel ik stond vaak vooraan zodanig dat ik niet in de weg stond maar wel leuke plaatjes kon maken.Op een zeker moment stond ik bij een ongeval met beknelling en stond daar naast de pompbediende te praten bij de TS. Was een vrij ernstig ongeval met 2 doden en vond het niet nodig daar foto's van te maken zolang de slachtoffers er nog in zaten. Had mijn foto tas wel aan mijn schouden hangen maar wide wachten totdat de slachtoffers eruit waren en het wrak leeg was.Komt er een agent aangelopen en die vraagt aan de pompbediende kent u hem, ja zegt de pompbediende is iemand van de jeugdbrandweer en helpt ons altijd tijdens oefeningen en maakt foto's voor ons. Nou zegt die agent ik heb liever dat u hier weg gaat en geen foto's neemt. Dus ik kijk hem aan en leg nogmaals mijn verhaal uit over wat de bedoeling is en wat er mee gebeurt maar meneer stond erop dat ik weg ging en dus achter het lint ging staan 100 meter verderop!Kan je hoog en laag springen maar doe je niets aan. In dergelijke gevallen kun je beter maar gehoorzamen en weg gaan. Voorkomt een hoop irritatie en de volgende keer als je elkaar tegenkomt weten ze toch wie je bent en heb je misschien meer geluk. Oom agent stond trouwens wel bekend om zijn irritante gedrag dus dat verklaart ook al een hoop.