Zie het bericht nu pas weer staan...
@Tarie: het is geen 112bash topic, ik geef alleen maar aan dat bepaalde jonge fotografen met 1 of andere perskaart denkt alles te mogen fotograferen en als een politieman er iets van zegt is hij de gebeten hond. Ik denk niet dat dat correct is. Hij/zij is iemand die het gezag neerzet en op dat moment uitmaakt wat er gebeurt. Te veel jongelui ziet een agent(e) meer als een persoon om maar eens flink tegen te schoppen als het hem of haar uitkomt.
@Shave: ook hier hebben we jongelui die foto's nemen, daar is niks op tegen en als ze op de openbare weg staan ook niks aan te doen. Hier gaat het over het algemeen allemaal in harmonie. Die jongens weten wat mag en kan. Zoals jezelf weet heb ik geen perspas, maar een pas uitgegeven door de gemeente. Waarmee ik overal toegang verkrijg. Fotograferen doe ik allang niet meer alleen voor de brandweer, maar af en toe neem ik ook foto's voor de politie. Doorgeschoten of niet, maar op 1 of andere manier hebben ze er wel wat aan en kunnen ze er wat mee doen.
@ Alain: deze "hobbyist" krijgt geen cent voor de foto's om de doodeenvoudige reden dat ze worden gemaakt voor de gemeente en ik ze dus niet mag verkopen. Ook door het neerpennen van "hobbyist" heb jij volgens mij geen idee waar je het over hebt.