Laatst heb ik ook een doodsbedreiging naar mijn hoofd gekregen. Het ging hier om een reanimatie. Ik
Enkele keren per jaar fotograaf ik een afhijzing. Als beroepsfotograaf wil ik actuele foto's in het archief hebben. Een van de foto kwam laatst nog van pas rondom de brandweerbezuinigingen. Maar dan gaat het voornamelijk om de inzet van voertuigen en mensen. Mochten ze problemen hebben met tillen dan zal ik zonodig eerder een handje toesteken als dat ik ze laat knoeien.
Mocht het een bekend fenomeen zijn dat de hulpdiensten problemen hebben met bepaalde woningen dan kan het een nieuwsitem zijn, of kunnen de hulpverleners gebaat zijn met een foto om de zaak aan te kaarten.
Verder begrijp ik dat het in een trappenhuis is? Dat is in principe geen openbaar terrein. Als je buiten op straat staat kan het weer wel.
En ja, het gaat om een bedreiging, maar wel eentje vanuit emotie. Dat soort bedreigingen moet je op waarde zien te schatten. Maar goed, je geeft zelf aan dat je nog op de middelbare school zit. Ben jij dan wel de persoon om dit in te schatten?
Ik vind dit een typisch voorbeeld van de teruglopende kwaliteit van dit forum. Er wordt steeds minder vanuit kennis gereageerd.