Uh, snap jij überhaupt wel iets van hulpverleningsfotografie? Wat dacht je er van om eens niet te kijken naar gevoelens maar enkel te kijken naar het 'harde nieuws'. Is een reanimatie voor een groot deel van een stad/dorp interessant nieuws wat op de voorpagina zou kunnen komen van een krant? Lijkt mij niet toch? Daarom is een reanimatie ook gewoon niet nieuwswaardig en daarom vind ik het ook totaal niet gek dat er zulke reacties komen. Een reanimatie is niet nieuwswaardig, een kat in de boom kan best leuk zijn in een komkommerperiode om de lokale krant wat vulling te geven. Als jij het verschil niet ziet tussen een reanimatie en een kat in de boom, dan hoop ik dat je snel wat besef gaat krijgen van dat gene waarmee je bezig bent.
Het gaat bovendien niet alleen over wát je op de foto zet, het is ook de manier waarop je je opstelt. En als je met enig voortschrijdend inzicht te werk zou gaan zou je weten dat je bij reanimaties en medische kwesties gewoon erg voorzichtig moet zijn als fotograaf.