bedoel je de jongen die op het verhooginkje bovenop de betrokkenen ging staan? nee, dat was ik namelijk niet... ik was de jongen die naast de sleepwagen stond... ik doe dit voor www.112WF.nl en praatte ook met iemand daarvan... maar als je dat toch onproffesioneel vond dan kan dat... ik vond zelf dat ik het vrij netjes deed... er waren daar 3 filmers...
Ik kan me wel een paar voorbeelden bedenken.
Vaak zie je de jongere garde toch iets meer ''nadrukkelijk aanwezig'' zijn.
Ik doel dan op het zenuwachtig rondlopen bij een incident, en dan vooral het van links van voor naar achter lopen/rennen om plaatjes te schieten.
Het op elkaar roepen/schreeuwen in de trend van kom hier staan etc. En kan me voorstellen dat SO's of betrokkenen al snel snappen dat bepaalde fotografen geen media zijn door hun jonge leeftijd waardoor de SO's en betrokkenen al snel de indruk krijgen dat het ramptoeristen zijn en geen reguliere media. Met de zoekfunctie op dit forum kom je vast nog tal van redenen tegen.
Zo maar wat dingen vanuit de praktijk waardoor ergernissen ontstaan. Nou ga ik niet iedere jeugdige over een kam scheren, er zitten natuurlijk ook goede tussen. Persoonlijk ben ik echter van mening dat opgeschoten jongeren redelijkerwijs niets op een incidentplek te zoeken hebben. Dat is echter puur persoonlijk.