0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Ik kan me geen enkele reden voorstellen waarom in dergelijke situaties welk kenteken dan ook geblurred zou moeten worden. Ook niet van geparkeerde voertuigen.Het is in ieder geval op geen enkele wetgeving gebaseerd. Dus ja: blijkbaar een actie van die politie agent. Als ik dit in de praktijk tegen zou komen, zou ik toch aansturen op een gesprek achteraf met die agent. "Waar gaat dit over ?", zeg maar.Peen
Na aanleiding van een aantal incidenten is er met de politie gesproken. Ze gaan het bespreken met de betreffende agenten, maar ook een aantal regels opstellen. Zeker omdat er klachten bij hun zijn vanuit Ambulance en Brandweer zorg.
Leuk. Maar waarom is dit geen enkel probleem binnen de eenheid Haaglanden ?Wat ik bedoel is: het is in principe 'de nationale politie', en toch gaan ze weer zelf dingen uitzoeken en er tijd in stoppen.Peen
En wat heeft dit met persvrijheid te maken? De burgemeester kan idd bepalingen in de APV opnemen, maar die zijn altijd ondergeschikt aan hogere (lees landelijke, europese) wetgeving.
De burgemeester kan idd bepalingen in de APV opnemen
Persbureau NieuwsFoto / Laurens Bosch