Degene die dat zei merk je sowieso al aan dat hij het niet leuk vind dat er foto's gemaakt worden, dus die zal gewoon wat dingen verzinnen zodat er nog zo weinig mogelijk foto's gemaakt worden. Mocht hij dat tegen mij zeggen tijdens een uitruk, kan het me niks schelen, ik maak gewoon mijn foto's, totdat hij met echte argumenten komt en bewijs heeft dat het echt niet mag... Kijk, je hebt vaak bij ongevallen dat de politie zegt: "Doe je camera weg, hier mag je geen foto's maken", maar daar bedoelt hij eigenlijk mee dat hij liever niet heeft dat er foto's gemaakt worden, maar als je dan toch foto's maakt kan hij je niks maken. Ik kan natuurlijk wel begrijpen dat ze het niet willen, maar je moet niet gaan overdrijven natuurlijk. Bij ambulance inzetten waar iemand in zijn eigen huis onwel is geworden oid kan ik begrijpen dat het voor de familie/vrienden van het SO niet fijn is als er iemand foto's maakt en dan snap ik wel dat de politie ook niet wil dat je foto's maakt, maar als je gewoon vanaf de openbare weg foto's maakt van een autobrand ofzo waar geen slachtoffers bij zijn, vind ik het wel raar als ze dan zouden zeggen dat je geen foto's mag maken. Ik denk ook dat het ook wel een beetje met je camera te maken heeft. Kom je daar aan met gewoon een standaard simpel digitaal cameraatje, wat de meeste amateur fotograven hebben, zul je eerder weggestuurd worden dan wanneer je aankomt met een EOS 350D met extra lens, statief en nog meer van dat soort poespas.