Hallo,
Om te beginnen, ik heb 2 weken geleden deel A en B gedaan. Nu heb ik vorige week maandag mijn rapport gekregen en tot mijn grote teleurstelling heb ik alles voldoende gescoord alleen overwicht een 2 waar 3 nodig is. Bovengemiddeld voor besluitvaardigheid, integriteit en initiatief. De rest allemaal voldoende. Stressbestendigheid weliswaar een 3 maar wel voldoende.
Nu ben ik het daar totaal niet mee eens, heb genoeg voorbeelden uit mijn werk dat ik overwicht moet tonen. Ook genoemd tijdens het gesprek. Ook verliep het rollenspel niet vlekkeloos maar had wel de boventoon en initiatief. Snap echt niks van die 2 score. Had aangegeven dat ik soms wat assertiever kan zijn, als ontwikkelpunt, wat de hoofdagent tijdens de intake niet als probleem zag want dat ontwikkel je wel tijdens de opleiding. Dus als ik daarop afgerekend ben vind ik wel heel lullig.
Nu heb ik een week het rapport maar snap het nog steeds niet dus ga maandag bellen en zal even zeggen wat ik ervan vind en dat ik er werkelijk niks van begrijp. Kan een rapportage nog veranderd worden of dat zeker niet?
Heb mijn verhaal al klaar en kan me er gewoon echt niet in vinden. Misschien hebben ze bepaalde dingen negatief gezien, maar dan zijn er nog genoeg dingen die positief zijn zoals al de voorbeelden die ik noemde, en dus zeker geen 2 waard maar eerder een 3 (benedengemiddelde)