0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.
Nice, heb er zin in!! ben al aan het aftellen hahah. Wel een flink stuk rijden voor jou zeg! Ik kom uit Noord Limburg (regio Venlo) dus voor mij is het ongeveer 130km per dag. Zijn het echt dagen van half 9 tot 17u? Of wisselt dat een beetje?
In principe wel.. je bent niet iedere dag tot 17u ingeroosterd. Maar je krijgt die uren wel betaald dus ze gaan er wel vanuit dat je er bent. Bij ons is het zo dat je toestemming moet vragen om naar huis te gaan als je laatste les om 15u afgelopen is. Er zijn ook witte blokken, die zijn bedoeld voor zelfstudie of sporten. Als jullie beginnen komen wij net terug van de blauwe mnd. Succes met het aftellen en tot wk 5 in Eindhoven
Mag je die zelfstudie en sporten dan ook gewoon thuis doen of krijg je niet zomaar toestemming om naar huis te gaan?
Dat is alleen in tertiel 1 overigens.. Is een beetje een discipline kwestie.. Zodirect zeggen ze: Zodra jij inzet toont, alles haalt en bij de lessen aanwezig bent zal het iedereen een rotzorg zijn of je om 15u gelijk weg bent, of tot 17 strak zit te blokken..
Dat ligt er maar net aan hoe het ingeroosterd is.. Als het tussen de lessen in is, dan wordt het lastig natuurlijk. Maar soms heb je ook wel eens aan het begin of einde van je dag zelfstudie of eigen sport. Dan kan je die natuurlijk invullen zoals jij dat wilt.
Dat verschilt wel per locatie begreep ik....
Hoe gaat het met de opleiding bij iedereen? Alles gehaald? Kennistoets, bvb aangifte... hier alles gehaald. 10-8 gaan we eindelijk weer de praktijk in! Zin in..