Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 134690 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Petar

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #120 Gepost op: 23 mei 2019, 12:38:21
Haha oke, ik zal over een weekje ongeveer even een belletje doen, heb net pas alles opgestuurd

Xellos

• Junior gebruiker
  • **
  • Aspirant agent start okt. '19
Reactie #121 Gepost op: 29 mei 2019, 11:46:25
Inmiddels is mijn BGO gesprek ingepland op 12 juni a.s. 098uo

En daarbij ook de vraag of ik meerdere documenten op wilde sturen met betrekking tot vrienden, familie, inkomsten, uitgaven etc.

An

• Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #122 Gepost op: 29 mei 2019, 11:55:32

En daarbij ook de vraag of ik meerdere documenten op wilde sturen met betrekking tot vrienden, familie, inkomsten, uitgaven etc.

Top!! Nu echt de laatste loodjes!

Afgelopen maandag de medische keuring gehad en geschikt bevonden. Formulieren mbt BGO reeds verzonden 1,5 week geleden, nu wachten tot de oproep voor het gesprek. Vordert gestaag nu :)

Moniekvds

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #123 Gepost op: 29 mei 2019, 13:54:27
Hoi allemaal!

Zojuist het onderzoeksrapport ontvangen waarin staat dat ik in principe geschikt ben voor de functie 098uo. Maar er staat ook achter: 'houd er rekening mee dat er mogelijk meer geschikte kandidaten zijn dan beschikbare opleidingsplekken'.
Staat dit er altijd bij? Moet ik me ergens zorgen om maken?

Alvast bedankt.

Groetjes

Petar

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #124 Gepost op: 29 mei 2019, 14:59:12

Goed nieuws! Ben wel benieuwd wat voor documenten ze dan willen over je familie?

Petar

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #125 Gepost op: 29 mei 2019, 15:00:32
Hoi allemaal!

Zojuist het onderzoeksrapport ontvangen waarin staat dat ik in principe geschikt ben voor de functie 098uo. Maar er staat ook achter: 'houd er rekening mee dat er mogelijk meer geschikte kandidaten zijn dan beschikbare opleidingsplekken'.

Alvast bedankt.

Groetjes

Ja, dit was bij mij dus ook t geval dat er meerdere geschikt waren dan vrije plekken. Toen zijn er een paar doorgezet naar lichting van Januari.

An

• Aspirant Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #126 Gepost op: 29 mei 2019, 15:04:07
Hoi allemaal!

Alvast bedankt.

Groetjes

Gefeliciteerd Moniek!

Enne.. dat zinnetje staat er altijd bij inderdaad. Je moet er wel rekening mee houden, klopt. Heb hier al aantal keer op het forum gelezen dat kandidaten zijn gevraagd toch later te starten omdat de klas vol zat of zo..

Xellos

• Junior gebruiker
  • **
  • Aspirant agent start okt. '19
Reactie #127 Gepost op: 30 mei 2019, 12:19:54
Goed nieuws! Ben wel benieuwd wat voor documenten ze dan willen over je familie?

Oh niet heel bijzonder, gewoon een word document waar je de persoonsgegevens van je familie en eventuele schoonfamilie in zet.
Daarna zullen ze kijken of er niks bijzonders te zien is over deze personen. Hetzelfde geldt voor je vrienden. Hier moet je er maximaal 3 van opgeven.

Klaas1987

• Forum gebruiker
Reactie #128 Gepost op: 30 mei 2019, 13:20:42
Oh niet heel bijzonder, gewoon een word document waar je de persoonsgegevens van je familie en eventuele schoonfamilie in zet.
Daarna zullen ze kijken of er niks bijzonders te zien is over deze personen. Hetzelfde geldt voor je vrienden. Hier moet je er maximaal 3 van opgeven.

Daar is bij mij verder helemaal niet naar gevraagd!
Voor mn screening gesprek moet ik alleen inkomsten/uitgaven, CV en hypotheekgegevens meenemen.
Midden Nederland

Petar

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #129 Gepost op: 30 mei 2019, 14:00:27
Best gek hoe groot het verschil is tussen de eenheden, verder leuk im te lezen dat iedereen aan de laatste loodjes kan beginnen:)