Grote brand afvalverwerkingsbedrijf ROVA Nijverheidsweg - Amersfoort 15-07-2009

Auteur Topic: Grote brand afvalverwerkingsbedrijf ROVA Nijverheidsweg - Amersfoort 15-07-2009  (gelezen 8914 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
zie alleen de hoogwerker soest was de hoogwerker amersfoort buiten dienst?


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
zie alleen de hoogwerker soest was de hoogwerker amersfoort buiten dienst?

Jep, begrepen dat 'ie net even buiten dienst stond voor onderhoud. Stond heel zielig op het achterterrein van de kazerne een beetje omhoog te staan toen wij er langs fietsten ;D

Soest is dus inderdaad als enige hoogwerker ingezet... ;)
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl


het is bijna 'grappig' om te zien, de meetploeg netjes met ademlucht en de rest (krap buiten de rook) staat ze aan te kijken met een blijk van.....


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Maar om even een en ander te verduidelijken, waar die brandweerlieden staan was absoluut geen rook. Die trok allemaal de andere kant op (richting een woonwijk :D). Wij hebben ook even aan het lint gestaan, maar daar was geen wolkje rook te ruiken. Echter aan de andere kant, op de brug van de Kleine Koppel leek het wel een mistige ochtend ;)
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


RUIJ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Maar om even een en ander te verduidelijken, waar die brandweerlieden staan was absoluut geen rook. Die trok allemaal de andere kant op

Oh, dus dat je de spiegel van de TAS bijna niet meer ziet komt niet van de rook...  :-X


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Oh, dus dat je de spiegel van de TAS bijna niet meer ziet komt niet van de rook...  :-X

Jawel, maar die foto vertekent...kijk maar eens;



Ik vermoed dat de manschappen op de eerdere foto op zo'n beetje dezelfde plek staan als op bovenstaande foto te zien is...dat is dus een redelijk stukje van de TS en HW verwijderd. Eerlijk waar, aan deze kant, waar de brandweermannen staan, was totaal geen rook ;)

En om nog even het verschil in afstand tussen het lint en de 632 aan te geven;


Hier zie je die vangrail waar de manschappen staan ;)
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
zie alleen de hoogwerker soest was de hoogwerker amersfoort buiten dienst?

HW amersfoort stond helemaal uitgeklapt op de kazerne, denk onderhoud
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
http://www.youtube.com/watch?v=TmBzlYE678s
daar stond ik voor bij seconde 22 volgens mij, ik stond ook te filmen


En dan heb ik jou weer zien staan toen ik de COH kwam brengen  ;D

dat zou heel goed kunnen stond op het moment dat er grote brand werd gegeven al voor het hek! daar stond ik ook de HA/COH te filmen

leuk al die forumuitjes! het begint er nu wel op te lijken met zoveel mensen  wie wat er allemaal wel niet:
Melle
Fotobjz
Luke
meer?
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Merijn V

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 116


het is bijna 'grappig' om te zien, de meetploeg netjes met ademlucht en de rest (krap buiten de rook) staat ze aan te kijken met een blijk van.....

Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat één van de twee een vrouwelijke collega is en dat de rest dus heel ergens anders naar kijkt..... ;D ;D ;D


Gast48368

  • Gast
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat één van de twee een vrouwelijke collega is en dat de rest dus heel ergens anders naar kijkt..... ;D ;D ;D

Waar basseer jij dat op?