Kan je gelijk zien waarvoor we belasting betalen. Weet niet wat hij exact kost, maarre.... Ik denk iets meer dan mn jaarsalaris
Als ze daar nu eens in gewone dikke auto's gaan rijden ipv een gepimpte BMW. "wat voor een dienstauto belieft u? Nou, doe maar een BMW7 met dikke motor, hele mooie LM-velgen, mooie onderspoilers (die je op de 1e beste drempel er onder uit rijd.) enz."
Ik vind dat een beeeeeetje zonde van het geld. Je kan elke andere middenklasser ook bepantseren en een dikke motor erin zetten, dat kost volgens mij wat minder.
Kunnen wij er weer een mooie ladderwagen van kopen
Waarom moeten brandweerauto's zo groot zijn..... Volgens mij rijden ze in Parijs met veel kleiner wagens.....
Waarom persé een V-balk/ledbalk op een brandweerauto en geen draailampen??
Vaak zijn dat ook nog korpsen op het platteland die 25x per jaar uitrukken....
Als jij gegijzeld zou zijn en ze rijden een gijzelnemer klem.... zou je dat liever met een corsa doen of met een 'dikke' BMW.... Het is gewoon een stuk gereedschap van het AT!!
Volgens mij kom je als je een 'middenklasser' gaat Pimpen op dezelfde prijs uit wat bij de duurdere merken gewoon standaard is....
Waarom is er niet een 'standaard' brandweerauto.......(beschikbaar gesteld door BiZa) Zou een hoop pleuries schelen....
Waarom moet elk korps weer het wiel uitvinden....