Aanrijding met onherkenbare politie auto - 19-11-2005

Auteur Topic: Aanrijding met onherkenbare politie auto - 19-11-2005  (gelezen 15594 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

rob dierenambulanc

  • Gast
Gepost op: 19 november 2005, 22:28:40
Afgelopen vrijdag aanrijding van een onherkenbare politie auto in Dordrecht






Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1 Gepost op: 19 november 2005, 22:46:11
Gezien de auto van de politie zou je bijna zeggen dat het er een van het AT is. Dit is in ieder geval niet een gewone onopvallende surveillenacewagen of een videosurveillancewagen
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


rob dierenambulanc

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 19 november 2005, 22:59:43
Volgens het persbericht zou het gaan om een wagen van Regio Rijnmond. Het was een dikke vette BMW en of het een AT wagen is of was kan ik niet bevestigen. Ben zelf daar terplaatsen geweest en het ongeval was niet echt overzichtelijk.
Hier nog even foto waar hij iets duidelijker op staat



Marc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 254
Reactie #3 Gepost op: 19 november 2005, 23:08:42
Lang leve de opkomende richtlijnen voor het rijden met OGS voor de politie ;D


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #4 Gepost op: 20 november 2005, 10:03:45
Lang leve de opkomende richtlijnen voor het rijden met OGS voor de politie ;D

En wat bedoel je daarmee.... weet je al hoe het ongeluk veroorzaakt is en wie de schuldige is...  ??? ??? ??? Een beetje voorbarige conclusie!!!  :-\


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #5 Gepost op: 20 november 2005, 10:11:42
En wat bedoel je daarmee.... weet je al hoe het ongeluk veroorzaakt is en wie de schuldige is...  ??? ??? ??? Een beetje voorbarige conclusie!!!  :-\
Ik kan me opzich wel vinden in de opmerking van Marc, als je op ogs rijd weet je sowieso dat je goed uit moet kijken en helemaal bij kruispunten etc. Daarom vond ik de uitspraak van blik op de weg ook zo goed, iets in de trant van je neemt geen voorrang maar je vraagt voorrang. Ik denk dat het overgrootte deel van de aanrijdingen met hulpverleningsvoertuigen komt door het feit dat ze er wel om vragen maar soms niet wachten op het antwoord.

Gr. Ricardo
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


rob dierenambulanc

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 20 november 2005, 10:25:58
Even het volgende. Het is totaal nog niet duidelijk of de BMW OGS voerde. Toen ik daar aankwam stond er een blauwepit op de wagen. Maar deze kan er ook opgezet zijn na de aanrijding ter veiligheid. Het was wel zo dat het pitje als een speer werd verwijderd toen de foto's werden gemaakt.


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #7 Gepost op: 20 november 2005, 10:31:02
Tja waarom dan snel het lampje word verwijderd, beetje flauw hoor.  :-X
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #8 Gepost op: 20 november 2005, 10:49:17
Is inderdaad een wagen van het AT RM. Is voorzien van blauwe en witte flitsers in de koplampen en van die wig-wag-koplampen. Zou goed kunnen dat ie geen blauwe flitser op het dak voerde. Maar ook als hij WEL de blauwe pit op het dak zou hebben gehad t.t.v. de aanrijding, wil dat niet zeggen dat ie niet schuldig is aan de aanrijding. Maar daarover speculeren heeft geen zin; dat moet uit het onderzoek van de TOD en de verzekering duidelijk worden.
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #9 Gepost op: 20 november 2005, 11:38:56
het is en blijft wel zonde ....

ik vind ook die blauwe pit beetje aan de kleine kant (heb ze al eens in het echt gezien)
vind dan een helle rotafix (met magneet) beter opvallen ( a la cobra 11)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !