Grootschalige ramenoefening 28 juni Lelystad

Auteur Topic: Grootschalige ramenoefening 28 juni Lelystad  (gelezen 938 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Gepost op: 26 juni 2006, 21:48:11
Lelystad - Op woensdagavond 28 juni 2006 vindt er een grootschalige rampenoefening plaats op het terrein van Lelystad Airport. Onder de naam ‘Challenging Departures’ oefenen de Hulpverleningsdienst Flevoland (HVDF), brandweerkorpsen uit heel Flevoland, de politie Flevoland, de luchthavenbrandweer van Lelystad Airport, Nuon, Waterschap, de Landmacht en de gemeente Lelystad hoe een calamiteit op een vliegveld bestreden kan worden.

De locatie is Lelystad Airport. Bij de oefening zijn ongeveer 170 hulpverleners, 72 voertuigen en 175 ‘slachtoffers’ betrokken.


Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #1 Gepost op: 26 juni 2006, 23:02:23
De oefening begint om 17.00 en omdat het zo grootschalig is, wordt de baan dan afgesloten en gaat het vliegveld dicht zodat er niet meer geland/opgestegen kan worden


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #2 Gepost op: 27 juni 2006, 11:11:02
De oefening begint om 17.00 en omdat het zo grootschalig is, wordt de baan dan afgesloten en gaat het vliegveld dicht zodat er niet meer geland/opgestegen kan worden

Ga jij erheen?
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #3 Gepost op: 27 juni 2006, 11:48:32
Nee, ik moet werken, maar toen ik zondag bij Heli Holland was zag ik een brief met meer info hangen


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #4 Gepost op: 29 juni 2006, 10:50:42
Heeft er iemand nog foto`s gemaakt? :)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!