16 en 17 juni 2006 opendag Vliegbasis Leeuwarden

Auteur Topic: 16 en 17 juni 2006 opendag Vliegbasis Leeuwarden  (gelezen 17617 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Anne

  • Hoofdbrandwacht
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 158
  • Wherever I lay my head... that's my home.
Reactie #110 Gepost op: 18 juni 2006, 14:12:15
Ja er stonden 2 mensen, een op de hoek met water (jij denk ik) en bij de instap plek van de bus, een vrouw.. kan me alleen ff geen driekante doek herinneren ;) maar ik heb ook niet echt opgelet.

Ik was inderdaad die op de hoek, die driekante doek had ik pas later om toen het eigenlijk al te laat was!
Groet Anne


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #111 Gepost op: 18 juni 2006, 14:16:20
Ik was inderdaad die op de hoek, die driekante doek had ik pas later om toen het eigenlijk al te laat was!

Ah vandaar ;)
Nurse powerrrrr


Marc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 254
Reactie #112 Gepost op: 18 juni 2006, 15:31:42
Hej opendag bezoekers,.

Voor het sigma en de overige hulpverlenende instanties toch best wel twee rustige dagen geweest.
Eerste dag was ik ingedeeld op de combinatie van Drachten die bij eventuele calamiteiten buiten de basis zou uitrukken,.2e dag...met veel mooier weer  ;D ingedeeld op de combinatie Leeuwarden. deze bleef op de basis en werd ingezet bij calamiteiten rondom en op de basis. Lekker vannuit een stoel boven op een loods de vliegshows kunnen bekijken,.en lekker verbrand trouwens.

Aan het einde van de dag..zo tegen het einde van de show van de blue angels kregen wij van het CCP opdracht om ons te gaan verplaatsen naar het schapendijkje. De opstapplaats van de bussen. Al daar hebben wij geholpen met het uitdelen van water en het bgeleiden van de mensen in de bussen. Verder was onze taak het in de gaten houden van de mensen massa,.waar toch nog enkele mensen onwel zijn geworden. De meesten bevangen door de warmte.

Toch nog zo'n drie uren in het zonnetje daar gestaan. Toen zijn we afgelost door de andere combinatie en konden wij gaan eten. De andere combinatie heeft er overigens maar een half uurtje gestaan toen er door het CCP werd afgeschaald.

Al met al twee leuke dagen...over drie jaar weer ;)


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #113 Gepost op: 18 juni 2006, 19:05:54
Deze kwam ik onderweg dus tegen:


Beetje beroerde foto maar had alleen me telefoon maar bij de hand
Nurse powerrrrr


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #114 Gepost op: 18 juni 2006, 19:41:22
Hej opendag bezoekers,.

Voor het sigma en de overige hulpverlenende instanties toch best wel twee rustige dagen geweest.
Eerste dag was ik ingedeeld op de combinatie van Drachten die bij eventuele calamiteiten buiten de basis zou uitrukken,.2e dag...met veel mooier weer  ;D ingedeeld op de combinatie Leeuwarden. deze bleef op de basis en werd ingezet bij calamiteiten rondom en op de basis. Lekker vannuit een stoel boven op een loods de vliegshows kunnen bekijken,.en lekker verbrand trouwens.

Aan het einde van de dag..zo tegen het einde van de show van de blue angels kregen wij van het CCP opdracht om ons te gaan verplaatsen naar het schapendijkje. De opstapplaats van de bussen. Al daar hebben wij geholpen met het uitdelen van water en het bgeleiden van de mensen in de bussen. Verder was onze taak het in de gaten houden van de mensen massa,.waar toch nog enkele mensen onwel zijn geworden. De meesten bevangen door de warmte.

Toch nog zo'n drie uren in het zonnetje daar gestaan. Toen zijn we afgelost door de andere combinatie en konden wij gaan eten. De andere combinatie heeft er overigens maar een half uurtje gestaan toen er door het CCP werd afgeschaald.

Al met al twee leuke dagen...over drie jaar weer ;)
En dan loop je de eerste dag me nog straal voorbij ook nog


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #115 Gepost op: 18 juni 2006, 19:49:44
en nog een paar:












Nurse powerrrrr


Marc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 254
Reactie #116 Gepost op: 18 juni 2006, 21:50:07
@Thijs,...

Hoe herkende je mij dan ;),..en waar ben ik je precies voorbij gelopen. Wat was jouwn functie op de basis?

greetz


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #117 Gepost op: 18 juni 2006, 22:00:13
@Thijs,...

Hoe herkende je mij dan ;),..en waar ben ik je precies voorbij gelopen. Wat was jouwn functie op de basis?

greetz
Je had een bril op,een rugtas(blauw) en een porto in je hand. Tja Nicole is een collega die had ik even gevraagd of er ook een Marc was. Het was bij de kantine waar de manschappen aan het eten waren(bbq) Ik deed de beveiliging van het personeelsfeest.


Michelle1983

  • Gast
Reactie #118 Gepost op: 18 juni 2006, 23:32:09
Het lijkt wel alsof het elk jaar zo is dat het op de zaterdag veel mooier weer is dan op de vrijdag ... maar ja, toch een lekkere dag gehad. Wel jaloers op de foto's hier, zo ver ingezoomd. Kom ik dan aan met m'n 3x optische zoom, maar toch wat foto's :)





scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #119 Gepost op: 19 juni 2006, 13:53:58
Hier nog wat foto's:























De rest staat op www.helicopterfoto.nl.nu/ljouwert.htm