16 en 17 juni 2006 opendag Vliegbasis Leeuwarden

Auteur Topic: 16 en 17 juni 2006 opendag Vliegbasis Leeuwarden  (gelezen 17614 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

brw opsterland freak

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #80 Gepost op: 16 juni 2006, 07:47:54
hallo
ik heb helaas geen vervoer vanaf drachten maar goed ik denk we dat er fotos online komen dus wachten maar of heeft iemand van jullie een plekje over morgen?? vanaf drachten.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #81 Gepost op: 16 juni 2006, 17:28:52
Voor de mensen die morgen gaan. Ga zo vroeg mogelijk.... Heb zelf ook tot 11.00uur in de file gestaan tot aan de parkeerplaats...  :-X :-\


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #82 Gepost op: 16 juni 2006, 21:02:11


DennieB

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 90
Reactie #83 Gepost op: 16 juni 2006, 21:03:51
Voor de mensen die morgen gaan. Ga zo vroeg mogelijk.... Heb zelf ook tot 11.00uur in de file gestaan tot aan de parkeerplaats...  :-X :-\

Gerard dat is idd een goed advies.

Ik was zelf vannochtend al om half 9 daar en was echt precies voor de drukte wat ik van andere mensen.
Had zelf alleen wel een beetje vertraging door een auto die voor mij op de A31 de sloot in schoot dus nog ff eerste hulp verleend.

Maar voor de mensen morge. Een fijne show toegewenst.

Gr,

Dennie


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #84 Gepost op: 16 juni 2006, 21:28:29
Voor de mensen die morgen gaan. Ga zo vroeg mogelijk.... Heb zelf ook tot 11.00uur in de file gestaan tot aan de parkeerplaats...  :-X :-\

Ben om 6uur vertrokken, we waren tegen 07:30 bij Leeuwarden maar daar hadden we iets vertraging maar al met al waren we om 08:15 op het veld!
Nurse powerrrrr


DennieB

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 90
Reactie #85 Gepost op: 16 juni 2006, 21:53:09
Ik zat al om 5 uur in de auto vannochtend ..... Best vroeg.
Maar je moet er wat voor over hebben.

Gr,

Dennie


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #86 Gepost op: 16 juni 2006, 22:05:31
ik ga niet heb elke dag vlieg show






volgend jaar gilze rijen weer open? weet iemand dat?
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Anne

  • Hoofdbrandwacht
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 158
  • Wherever I lay my head... that's my home.
Reactie #87 Gepost op: 16 juni 2006, 22:05:44
Ben om 6uur vertrokken, we waren tegen 07:30 bij Leeuwarden maar daar hadden we iets vertraging maar al met al waren we om 08:15 op het veld!

Dat is mooi op tijd want de basis gaat om 8.00 uur open voor publiek.

Zelf heb ik veel kunnen zien van de vliegshow maar niet van de rest van de basis. Ik was ingedeeld bij een bhv ploeg en kon maar moeilijk mijn locatie verlaten. Daar kwam nog eens bij dat de locatie gesloten was voor publiek en dus verder ook niet meer mee kreeg dan wat op je beperkte werkomgeving gebeurde. Morgen sta ik in 1 van de EHBO tenten en kan wat meer rondkijken maar nog steeds beperkt tot 1 van de 4 sectoren op de basis.

De Bleu Angels vond ik erg tegen vallen en zo dachten er meer mensen over! Ze zijn dan ook beperkt in hun show omdat ze donderdag tijdens het oefenen over Leeuwarden gevlogen hadden en dat mag niet. De Red Arrows hadden een veel leukere show maar helaas zijn die er morgen niet bij.
Groet Anne


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #88 Gepost op: 16 juni 2006, 22:08:13
ik ga niet heb elke dag vlieg show

volgend jaar gilze rijen weer open? weet iemand dat?

Volgend jaar is Volkel weer aan de beurt!!

Dat is mooi op tijd want de basis gaat om 8.00 uur open voor publiek.

Zelf heb ik veel kunnen zien van de vliegshow maar niet van de rest van de basis. Ik was ingedeeld bij een bhv ploeg en kon maar moeilijk mijn locatie verlaten. Daar kwam nog eens bij dat de locatie gesloten was voor publiek en dus verder ook niet meer mee kreeg dan wat op je beperkte werkomgeving gebeurde. Morgen sta ik in 1 van de EHBO tenten en kan wat meer rondkijken maar nog steeds beperkt tot 1 van de 4 sectoren op de basis.

De Bleu Angels vond ik erg tegen vallen en zo dachten er meer mensen over! Ze zijn dan ook beperkt in hun show omdat ze donderdag tijdens het oefenen over Leeuwarden gevlogen hadden en dat mag niet. De Red Arrows hadden een veel leukere show maar helaas zijn die er morgen niet bij.

Heej heb nog opgelet, maar heb je dus niet gezien..... zal morgen weer me best doen ;)
Nurse powerrrrr


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #89 Gepost op: 16 juni 2006, 22:11:34
vonkel is in mei geweest ergens
flappus  niet elke verandering is een verbetering