16 en 17 juni 2006 opendag Vliegbasis Leeuwarden

Auteur Topic: 16 en 17 juni 2006 opendag Vliegbasis Leeuwarden  (gelezen 17814 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Eric

• Forum gebruiker
Reactie #40 Gepost op: 8 februari 2006, 15:26:37
En voor diegenen die een hotelkamer o.i.d. willen reserveren wordt het geluk hebben. De luchtmacht heeft voor 2000 personen hotelkamers, vakantiehuisjes en tentenkampen gereserveerd.

Eric
Brandwacht BHV 'er Eerste hulpverlener Medewerker verbindingsdienst rode kruis Lid geneeskundige eenheid (sigmalid)

scoutcow

• Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
    • Rhovanion
Reactie #41 Gepost op: 8 februari 2006, 23:23:42
ik ga waarschijnlijk gewoon weer terug met t OV na afloop, mocht dat niet lukken, klop ik wel bij mn broer aan, die woont vlakbij de vliegbasis :)

Inkie

• Gast
Reactie #42 Gepost op: 11 februari 2006, 04:22:58
Ik ga al jaren naar de opendagen Klu. Waar het ook is!
Heb er al helemaal zin in ;)

Colin

• Senior gebruiker
Reactie #43 Gepost op: 18 februari 2006, 08:54:05
Patrouille de Suise komt ook!! :) :) Dat zijn al drie grote demoteams op de open dagen. 8)

http://www.luftfahrt.ch/ais/luftwaffe/display/patrouillesuisse.html
Groeten, Colin

Eric

• Forum gebruiker
Reactie #44 Gepost op: 3 maart 2006, 19:44:27
En of het niet op kan, the red arrows komen ook, Echter alleen op de vrijdag is deze formatie van de partij.

Eric
Brandwacht BHV 'er Eerste hulpverlener Medewerker verbindingsdienst rode kruis Lid geneeskundige eenheid (sigmalid)

Colin

• Senior gebruiker
Reactie #45 Gepost op: 14 maart 2006, 17:22:22
Geen Apache Solo display team dit jaar

Door de Koninklijke Luchtmacht is besloten dat er dit jaar geen AH-64D Apache Solo Display gevormd zal worden. In verband met de operationele inzet van de Apaches elders in de wereld was er niet de mogelijkheid hier personeel en materieel voor vrij te spelen.

Door dit besluit zal er dus ook geen demo worden uitgevoerd tijdens de Open Dagen 2006 van 16 en 17 juni op de Vliegbasis Leeuwarden.

Bron: www.luchtmacht.nl/opendagen2006
Groeten, Colin

Bart S

• Gast
Reactie #46 Gepost op: 9 april 2006, 12:46:01
Zo, dit topic ook weer eens naar boven halen. Ik las net op de site van de open dagen dat er weer een echte F15 Demo komt (dat is lang geleden!). Verder zag ik de Mi24 Hind staan bij de flying display en en twee Turkse F5's op de static. Volgens mij worden dit leuke open dagen!

Patriess

• Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #47 Gepost op: 9 april 2006, 20:06:22
Zo, dit topic ook weer eens naar boven halen. Ik las net op de site van de open dagen dat er weer een echte F15 Demo komt (dat is lang geleden!). Verder zag ik de Mi24 Hind staan bij de flying display en en twee Turkse F5's op de static. Volgens mij worden dit leuke open dagen!

Denk het wel ja!  ;D
Nurse powerrrrr

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #48 Gepost op: 9 april 2006, 20:40:57
Zal es kijken of ik ook die kant op ga.... lijkt me wel een mooie gelegenheid om 400mm te testen :D maar ik denk dat ik eerst ff langs de aalsmeerderweg ga staan om te testen :P zou toch lullig zijn als ik het niet voor elkaar krijg en er wel 300km voor rij ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

Patriess

• Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #49 Gepost op: 13 april 2006, 11:20:30
Ook Patrouille Suisse is aan het lijstje toegevoegd... :D
Nurse powerrrrr