Hier alvast een eerste reactie van mijn kant... ik ben beide dagen geweest en vond het geweldig. De eerste dag was het weer alleen slecht, dus iedereen vloog de lage shows. Één van de Blue Angels kisten kreeg inderdaad bij take-off een klapband en heeft uiteindelijk een landing in de kabel gemaakt. Helaas veel te ver weg voor ons (wij stonden op show-center) maar dankzij een aantal scanners konden we perfect meeluisteren met alle gebeurtenissen rondom het incident.
De zaterdag was dankzij het mooie weer helemaal fantastisch. Zelfde plekje, super foto's, ik zal kijken of ik vandaag wat kan posten.
Het vervoer ging op de zaterdag wat moeizaam maar dat vond ik niet vreemd, dankzij het mooie weer en de Blue Angels was het superdruk. Wij hebben na afloop daarom ook eerst een schaduwplekje op de basis opgezocht waar we lekker gezeten hebben, nog wat te eten en te drinken gehaald, de laatste keer de standjes langs en tegen 20.00 uur zijn we aangesloten achter in de rij naar de bus. Ook dit ging vlot, diverse flesjes water ontvangen en door de bus recht voor de auto afgezet. Vervolgens met twee auto's naar Leeuwarden gereden en een pizzeria opgezocht en tenslotte tegen 22:30 weer richting huis.
Zoals gezegd, foto's volgen!