Met pijn en moeite? Vanwege je ogen of was het zwaar? Ben wel benieuwd hoe die keuring eruit ziet.
Ik heb ze laatst gebeld omdat ik nog niets had gehoord en er werd mij verteld dat ik op 'inplannen' stond. Een week of wat daarna kreeg ik een mail met het verzoek het diploma van mijn hoogst genoten opleiding te mailen. Dat is nu weer een goede week geleden. Ga deze week toch nog maar weer eens bellen. Al is het maar om maar iets meer te weten te komen.
Klopt wat betreft de ogen was het voor mij best pittig.
Keuring is voor de rest prima, gaat allemaal heel snel, ik was de laatste afspraak op de dag en ik had echt het idee dat het allemaal vlug vlug moest.
Met de assistent ga je: Als eerste even wegen, daarna bloeddruk en hartfilmpje met van die drukkers. Dan moet je daarna in zon kokertje blazen (best pittig zonder tegendruk!) maar dat was na 3x ook voldoende.
Daarna kwam de ogentest en gehoortest. Die gehoortest vond ik heel verwarrend, maar je moet het naar eigen ingeving doen, je krijgt alleen weinig uitleg dus ik ging twijfelen aan mezelf (dat moet je dus niet doen)
Daarna ga je naar de arts en die kijkt nog even met de stethoscoop en naar je algehele bouw en bewegingen.
Diploma moest ik inderdaad ook voor de keuring opsturen!