0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.
Bedankt voor de uitleg! Handig om een beetje te weten waar je aan toe bent.Maar wat moet dat 'in een kokertje blazen' voorstellen? Is dat om je longinhoud te meten ofzo?Heb je ook al iets gehoord van je screening?
Gefeliciteerd! De eerste hindernissen heb je genomen.. Nu begint dan het wachten Succes!
Bedankt! Hoop dat ik snel wat hoor, ik kreeg op 26 juli te horen dat ik B positief had afgerond. Maar las dat sommige pas na 8 weken bericht kregen even afwachten dus!
Bij mij zaten er ook 2mnd tussen de uitslag van de selectieprocedure ( A+B) en de screening. Van de screening zelf had ik een dag later de uitslag. Tussendoor moet je wel nog documenten opsturen en is er nog de medische keuring. Dus je blijft wel bezig.
...Daarna kwam de ogentest en gehoortest. Die gehoortest vond ik heel verwarrend, maar je moet het naar eigen ingeving doen, je krijgt alleen weinig uitleg dus ik ging twijfelen aan mezelf (dat moet je dus niet doen)...
Van de screening een dag later al uitslag!? Ik dacht dat dat 6-8 wkn duurde om die hele screening te doen..
Hoezo de gehoortest verwarrend? Ik heb bij de KNO een gehoortest gehad. Daar moest ik op een knopje drukken als ik een piep hoorde en woorden die ik hoorde nazeggen.