Even een update mijnerzijds.
Ik ben inmiddels overal doorheen. Er was me zelfs gevraagd of ik in oktober kon starten, maar dat kan ik helaas niet waarmaken ivm mijn huidige functie. Ik sta nu op de lijst van Januari, en volgens recruitement heb ik de status "Aanstellen" en moet ik nu wachten op de brief van aanstelling (okt/nov op ze vroegst), en dan is 't volgende inschrijving academie en kleding passen etc. Maar dat zal allemaal nog wel even duren aangezien het merendeel nog bezig is met de procedure.
Dat is goed nieuws!
Ik hoop dat ik ook snel wat hoor, inmiddels alweer bijna 3 weken geleden dat ik mijn diploma heb opgestuurd.
Maak me wel zorgen om de medische keuring ofja vooral om de oogtest. Heb al jaren lang zachte lenzen (-5 in beide ogen) en volgens de opticien voldoe ik niet aan de visus eis zonder lenzen. Met lenzen is dit allemaal geen probleem.
Ik ken een aantal mensen bij de politie en die gaven aan dat het wel mee viel en ze de bril op mochten houden/ lenzen ook in mochten houden bij de oogtest.
Kan me ook bijna niet voorstellen dat alle agenten met slechte ogen hun ogen hebben moeten laten laseren
Maar toch lees ik veel berichten over de oogtest en dat mensen hun ogen toch hebben moeten laten laseren om door te kunnen.
Ben benieuwd!