0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.
Citaat van: Mike1981 op 10 oktober 2019, 16:48:48Afgelopen dinsdag mijn BGO gesprek gehad en gister een mail gekregen dat deze positief is afgerond! Vandaag een mail gekregen dat ik sta ingepland voor start opleiding in week 5!![/quoteHey Mike gefeliciteerd!! Maar serieus heb je dinsdag 8 okt het gesprek gehad en woensdag 9 okt al uitslag?Ja Klopt, Dinsdag om 9uur in de ochtend en woensdag rond elf uur een bevestigingsmail gehad.
Afgelopen dinsdag mijn BGO gesprek gehad en gister een mail gekregen dat deze positief is afgerond! Vandaag een mail gekregen dat ik sta ingepland voor start opleiding in week 5!![/quoteHey Mike gefeliciteerd!! Maar serieus heb je dinsdag 8 okt het gesprek gehad en woensdag 9 okt al uitslag?
Ja Klopt, Dinsdag om 9uur in de ochtend en woensdag rond elf uur een bevestigingsmail gehad.
Hoi hoi,Heb ongeveer 4-6 weken moeten wachten tot het daadwerkelijke gesprek. Bij mij hebben ze -voor zover ik nu weet- niemand gebeld. Alleen de uitslag liet even op zich wachten. Denk wel een kleine week..!
Aah okey, gelukkig niet 8 weken wachten op het BGO gesprek Hoop het allemaal snel te horen :-). Hoe lang duurde bij jullie het BGO gesprek? En was dit gesprek bij de Politie Utrecht centrum? (Voor de sollicitanten Midden-Nederland)
Bij mij 3 uur, en dat was, ondanks dat ik voor eenheid oost gesolliciteerd heb in boxtel.
Lang gesprek! Thanks... volgens mij kan je er niet echt op voorbereid. Gewoon je zegje doen en de vragen beantwoorden toch?
Nee je kan inderdaad niet voorbereiden, maar eerlijk zijn! Laat je weten hoe het gegaan is?