Iemand die hier het BGO onderzoek gehad heeft, waarbij referenten/(oud)-werkgevers van gebeld zijn?
Mij werd afgelopen dinsdag tijdens het BGO-gesprek verteld dat ze de vrijdag erop (morgen dus) naar mijn directe leidinggevende zouden gaan bellen. Mijn manager was al langer op de hoogte en heb een tijdje geleden ook alvast mijn leidinggevende geïnformeerd omdat er functioneringsgesprekken gehouden zouden worden.
Het leek toen allemaal al wel de goede kant op te gaan dus vond het niet heel netjes dat hij zich zou gaan verdiepen in mijn toekomst bij dit bedrijf terwijl ik van plan ben om op te stappen. Hij is extreem ijverig dus neemt voor zulke dingen echt heel erg de tijd en om hem dat dan voor niets te laten doen...
Het is een risico wat je neemt maar ze gaan er hier heel leuk mee om. Zijn heel geïnteresseerd over de voortgang etc.
Uiteindelijk is het ieder zijn eigen keuze maar ik zou persoonlijk altijd alles toestaan wat ze willen doen zodat ik op geen enkele manier mijn eigen voortgang in de procedure kan 'hinderen' om het maar even zo te noemen.