Had vorige week maandag mijn gesprek in Den Bosch, er werd me toen verteld dat ik vrijdag/uiterlijk maandag bericht zou krijgen over de uitslag aangezien hij er een paar dagen niet was en een collega het nog moest controleren. Vandaag om 16u zelf maar even gebeld en gevraagd of ze al meer info hadden, ja hoor.. Stond al sinds vrijdag in het systeem (positief advies)
Hij vond het gek dat ik nog niks had gehoord maar had hij niet zelf moeten bellen/mailen?
Snap er niks van in ieder geval haha, wacht nog maar even op het "officiële bericht" dat ik positief advies heb/in Januari mag beginnen, voor ik iets op het werk zeg
Hoe snel kregen jullie bericht na het BGO gesprek en dus officieel te horen dat je in januari gaat beginnen?
Had HRM Limburg ook nog gevraagd naar het Arbeidsvoorwaardenformulier, dit krijg ik morgen toegestuurd (was blijkbaar wat fout gegaan) Morgen is het precies 2 wkn dus ben ik inprincipe net optijd met het inleveren van het formulier, foto, doorgeven eed/belofte etc etc :-P