Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 213783 keer)

0 gebruikers (en 14 gasten bekijken dit topic.

Solstice

• Forum gebruiker
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #610 Gepost op: 23 december 2019, 14:32:10
Ik ben net gebeld door Recruitment Limburg, ze hadden wat minder leuk nieuws. Tertiel 1 heb ik de opleiding gewoon in Eindhoven maar.. Tertiel 2 (mei-september) moet mijn klas naar Apeldoorn omdat ze in Eindhoven dan geen/weinig plek hebben of iets.
Krijg dat tertiel dan wel extra vergoedingen (meer reiskosten/ hotelovernachtingen vergoed) maar baal hier toch wel van eigenlijk  :o

Basisteam hebben ze ook gelijk verteld  ;D en ik krijg op korte termijn een mail over wanneer ik de kleding kan gaan passen.

Nou zeg, fraai is dat. Toch dik een uur rijden voor je. Is er wel kans dat je op een later moment weer terug naar Eindhoven kunt?
Gelukkig zitten er in Apeldoorn wel allemaal heeeeeele leuke mensen op school!  998765 e050 0098

Aquarius

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #611 Gepost op: 23 december 2019, 15:04:51
Dat is balen zeg! Hopelijk dat jullie snel daarna wel weer naar Eindhoven kunnen.

Kir_

• Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #612 Gepost op: 23 december 2019, 15:17:46
Nou zeg, fraai is dat. Toch dik een uur rijden voor je. Is er wel kans dat je op een later moment weer terug naar Eindhoven kunt?
Gelukkig zitten er in Apeldoorn wel allemaal heeeeeele leuke mensen op school!  998765 e050 0098

Ja idd, best een stuk rijden (+/- 100 km enkele reis) maar.. Tertiel 2 hebben we ook praktijk toch?
Wat ik begreep is alleen tertiel 2 in Apeldoorn en kan ik erna weer naar Eindhoven, ben benieuwd.
En ik geloof zeker dat er heeele leuke mensen in Apeldoorn op school zitten! Hahah ;D
Start week 5 in Eindhoven

Solstice

• Forum gebruiker
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #613 Gepost op: 23 december 2019, 15:37:26
Ja idd, best een stuk rijden (+/- 100 km enkele reis) maar.. Tertiel 2 hebben we ook praktijk toch?
Wat ik begreep is alleen tertiel 2 in Apeldoorn en kan ik erna weer naar Eindhoven, ben benieuwd.
En ik geloof zeker dat er heeele leuke mensen in Apeldoorn op school zitten! Hahah ;D

T3 is pas praktijk  :-X

En daarna in T5 pas weer en in T7.

Misschien leuk om te weten voor de nieuwelingen hier. Dit vertelde een vriend van me die net klaar is met de opleiding tot hoofdagent:

"De eerste 2 tertielen zit je op school. Daarin heb je een blauwe maand in het korps. Daarna ga je in tertiel 3 voor het eerst echt de praktijk in. In T3 zal je voornamelijk dagdiensten draaien. Misschien een enkele keer een late dienst of een actie o.i.d. maar in principe gaat dat altijd in overleg met je coach. Verschilt een beetje per bureau/coach.

Daarna in T5 ga je voor het eerst de noodhulp in. Dan ga je eerst als 3e man alleen ochtend en avond draaien en later als 2e man. Bij sommige bureaus mag je dan bij goed functioneren ook nachtdiensten draaien maar dat verschilt.

In T7 gaat het helemaal los en draai je alles.
"

Kir_

• Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #614 Gepost op: 24 december 2019, 10:05:26

Misschien leuk om te weten voor de nieuwelingen hier. Dit vertelde een vriend van me die net klaar is met de opleiding tot hoofdagent:

"De eerste 2 tertielen zit je op school. Daarin heb je een blauwe maand in het korps. Daarna ga je in tertiel 3 voor het eerst echt de praktijk in. In T3 zal je voornamelijk dagdiensten draaien. Misschien een enkele keer een late dienst of een actie o.i.d. maar in principe gaat dat altijd in overleg met je coach. Verschilt een beetje per bureau/coach.

Daarna in T5 ga je voor het eerst de noodhulp in. Dan ga je eerst als 3e man alleen ochtend en avond draaien en later als 2e man. Bij sommige bureaus mag je dan bij goed functioneren ook nachtdiensten draaien maar dat verschilt.

"

Ohh thnx voor de info ;)!

Heb vanmorgen een mailtje ontvangen waar in stond zelf zo spoedig mogelijk een afspraak te maken om het uniform te gaan passen dus dacht bel meteen even op! Maar was iets te snel want zij hadden blijkbaar nog geen mail ontvangen hahah, moet vrijdag even terugbellen. 0098
Start week 5 in Eindhoven

Niesje

• Sollicitant Oost-Nederland in afwachting op uitslag BGO
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #615 Gepost op: 24 december 2019, 17:36:40
Ik ben net gebeld door Recruitment Limburg, ze hadden wat minder leuk nieuws. Tertiel 1 heb ik de opleiding gewoon in Eindhoven maar.. Tertiel 2 (mei-september) moet mijn klas naar Apeldoorn omdat ze in Eindhoven dan geen/weinig plek hebben of iets.
Krijg dat tertiel dan wel extra vergoedingen (meer reiskosten/ hotelovernachtingen vergoed) maar baal hier toch wel van eigenlijk  :o

Basisteam hebben ze ook gelijk verteld  ;D en ik krijg op korte termijn een mail over wanneer ik de kleding kan gaan passen.

Dat is inderdaad balen maar zoals al eerder gezegd zitten er wel heleeeeeeee leuke mensen op school in apeldoorn hahaha.

Ik mag 8 jan de uitrusting ophalen  :)

Etienne1979

• Forum gebruiker
Reactie #616 Gepost op: 24 december 2019, 17:50:46

Das heel vervelend. Ik zit zelf op de PA in Eindhoven. Wij beginnen in januari aan de blauwe maand. Wij vroegen ons al af hoe ze het gingen doen met de nieuwe lichting studenten. Als jullie dan in tertiel 4 naar de PA komen zal er een aantal klassen de opleiding afgerond hebben.
Nog heel even volhouden en dan mag je beginnen.. succes
Hoofdagent eenheid Limburg

Smitty

• Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #617 Gepost op: 27 december 2019, 17:59:05

"

Dit verschilt wel per eenheid hoor.. Het globale van de korpstertielen klopt wel. Maar ik zit in eenheid Amsterdam, en in T3 heb ik eigenlijk alleen maar middag diensten.. Zelfs mn IBT dagen zijn middagen  998765
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.

JGJ2019

• Forum gebruiker
  • Start week 5 Midden-Nederland👮🏼‍♂️
Reactie #618 Gepost op: 27 december 2019, 19:04:27
Vandaag uniform en uitrusting opgehaald. Gave ervaring!

Wouterk

• Forum gebruiker
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #619 Gepost op: 27 december 2019, 19:51:11
Vandaag uniform en uitrusting opgehaald. Gave ervaring!

Mooie ervaringen idd. Wel ff wennen maar dat gaat wel goed komen  ;D
selectieprocedure positief afgerond.