0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Dank voor de reactie. Tevreden daarover?Die mail heb ik zojuist ook ontvangen inderdaad.
Ik had niet echt een voorkeur, ik hoopte stiekem wel dat het Den Haag zou worden i.p.v. Leusden. Maar ik ben niet minder tevreden Ben ook erg blij met het feit dat we in ieder geval een begin kunnen maken.
Dat is alvast positief dan! Stond daar ook je basisteam in?
Yep, staat er ook in, lekker dicht bij huis Heb jij trouwens al iets vernomen?
Gefeliciteerd en succes met de start!
Jij ondertussen al wat duidelijkheid?
Vandaag heb ik post ontvangen van de politie. Daarin het aanstellingsbesluit, locaties, welkomstbrief en wat informatie.Fijn dat ik dat nu weet!😁
Nee, heb W&S paar keer gebeld en gemaild en te horen gekregen dat ik af moeten wachten..... Ze weten zelf ook vrij weinig. Van de recruiter wel de mondelinge toezegging dat ik in week 45 mag instromen mocht deze lichting wel starten (verkorte HBO). Dus daar is nu mijn hoop op gevestigd maar ik hoop snel iets meer te horen. Die onzekerheid is echt killing. En een mondelinge toezegging klinkt leuk maar ik reken nog maar nergens op.Ik besef me nu maar al te goed hoe de situaties op de academies er voor staan. Er was al een flinke druk op de opleidingen en doordat de academies nu minimaal 10 weken gesloten zijn wordt het er niet makkelijk op.