Hoe verliep je gesprek en wat is je gevoel? Weet niet in wat voor werk situatie je zit maar je kan toch ook, in goed overleg, de situatie met je werkgever bespreken. Dus dat je naar alle waarschijnlijkheid de opleiding kan gaan starten en dan zou willen opzeggen maar je de definitieve aanstelling nog moet krijgen en dus alles onder voorbehoud.
Gesprek was prima, onderzoeker vond het allemaal wel goed maar is afhankelijk van een 2e onderzoeker die zijn rapport nakijkt.
Helaas is mijn situatie met de huidige werkgever problematisch, helemaal met COVID is de spanning om te snijden en is enige vorm van mee denken uit die hoek dan ook geen optie.
Ondertussen zegt afdeling screening letterlijk dat de situatie "kut" is en dat ik pech heb, want ze gaan het niet redden..
Bij mij verloopt het ook verre van gestroomlijnd en is het echt flink zelf erachteraan bellen om alles geregeld te krijgen. Zit nu te wachten om het BGO gesprek en zou in week 33 kunnen starten
Eigenlijk ging het mis ná het psychologisch onderzoek, steeds 2+ weken wachten op antwoord, bellen en van alles toegezegd worden. Documenten voor de screening opsturen en dan 2,5 week later pas een mail terug krijgen dat ze het niet kunnen openen bijvoorbeeld. Er is intern ook vrijwel geen communicatie lijkt- mijn partner is recruiter voor een grote Nederlandse bank en kijkt met lede ogen toe hoe dit loopt.